Publicidade
Publicidade

Nun momento de transición no automóbil, cos híbridos e eléctricos chamando á porta e a aparición dunha nova mobilidade nas cidades con bicis ou patinetes eléctricos, a moto convértese na verdadeira alternativa. Non só por emisións, senón tamén pola súa axilidade entre o tráfico saturado e a facilidade de aparcadoiro.

BMW ofrece unha ampla oferta dentro da súa gama, que agora é capaz de contentar a calquera tipo de cliente, pero as GS xa forman parte da lenda da marca como motos polifacéticas e máis aínda coas recentemente chegadas F 750 GS e F 850 GS.

A terceira xeración do modelo V7 de Guzzi, a que recorda os xenes orixinais que fixeron famosa á marca de Mandello dei Lario, continúa expandindo as súas versións, agora coa Rough e a Milano.

Todo o mundo debería ter un escúter de 125 centímetros cúbicos no garaxe, pero cando saímos do trazado urbano os 125 quedan curtos. E aquí entran modelos como a brillante Yamaha Xmax 300.

Publicidade

Estas dúas motos chegaron ao mercado para converterse en toda unha referencia dentro do segmento adventure. Falamos da Africa Twin e do maxiescúter X-ADV.

A saga V-Strom de Suzuki converteuse nunha das máis valoradas do segmento trail sport-turismo pola súa polivalencia tanto dentro como fose do asfalto. Por encima da 250 e a 650 atópase a 1000, en versión normal ou XT, que ofrece unha relación calidade/prezo moi superior ás súas competidoras.

A gama Adventure de KTM é unha prolífica colección de motocicletas coas que se pode combinar a estrada co «off road», limitado iso si, e onde elixiremos ademais entre tres diferentes potencias e cilindradas. A 1090 e a 1290 son bo exemplo desta versatilidade.

Tras consolidar o seu negocio principal dos escúteres e alcanzar no 2017 o 17,5 % do mercado en España, a marca taiwanesa Kymco busca un novo camiño coa e-mobilidade e a bici eléctrica como protagonista.

O Filly é unha aposta de Kymco pensando no público feminino que cada vez utiliza máis este medio de transporte. é lixeiro e de reducido tamaño.

Hai agora 50 anos presentouse a motocicleta que cambiou para sempre o mundo das dúas rodas. a Honda CB750 supuxo o Waterloo da industria moteira europea e puxo os cimentos do dominio xaponés no sector.

Máis de 80 anos leva triumph fabricando motocicletas da serie tiger, cuxos modelos máis avanzados son a 1200 XC e XR. Todas e cada unha das innovacións tecnolóxicas, melloras do motor e prestacións de calidade superior deseñáronse para axudar a ofrecer unha experiencia de condución perfecta.

O despoboamento e a dispersión fan de Galicia o territorio perfecto para os microbuses. A empresa navarra Integralia acaba de conseguir un fito neste sector co primeiro vehículo de 25 prazas sobre o chasis dunha Mercedes Sprinter.

A marca francesa logrou axuntar no novo e-Mehari o «look» e o carácter de todo un mito, adaptándoo ao mundo real. trátase dun coche divertido, limpo coa natureza, xa que é cento por cento eléctrico, agora con teito ríxido e capaz de usar a mangueira para lavalo por dentro.

A marca organizou, no circuíto do municipio lucense da Pastoriza, unhas xornadas de portas abertas nas que explicou asuntos de tecnoloxía, ofreceu actividades para os máis pequenos e mostrou vehículos de competición de varias épocas.

Jorge Casales (Vigo, 1995) é piloto profesional de trial con márcaa Vertixe. Milita na máxima categoría do trial mundial xunto a Toni Bou, o mellor da historia. Tras proclamarse campión do mundo junior no 2013, busca este ano afianzarse na elite de Trialgp.

Hai 91 anos, tres pilotos e os seus tres motocicletas da marca belga FN atravesaron por primeira vez o deserto de Sahara. Unha fazaña que uniría por primeira vez dúas cidades tan diferentes como son París e Dakar. Un percorrido que 61 anos despois varios pilotos seguirían un ronsel parecido, a ordénelas de Thierry Sabine, e que se convertería no rali máis famoso do mundo.

Suplemento

Publicidade
Publicidade