Publicidade

ExtravozOn

Con 1.234.000 coches vendidos no 2017 o mercado español creceu un 7,7%, cun volume que xa se supón que é o de cruceiro para o noso país. outra cousa é que esas vendas non se materializaron na canle de particulares, que só crece un 4,4 %.

Publicidade

O Alpine A110, con só 1.103 quilos de peso e 252 cabalos con motor central e tracción traseira, facernos recordar aqueles coches que nas décadas dos setenta dominaron nos ralis europeos. probamos a súa versión «Premiére Édition», que custa 61.500 euros.

Peugeot quere seguir competendo no mercado dos coches compactos co seu 308. Un modelo que acaba de recibir uns retoques estéticos no seu exterior, e que pode presumir de tecnoloxías «pure efficiency» nos seus novos motores Pure Tech E Blue HDI, herdadas da participación da marca nas míticas 24 horas de Lle Mans.

A terceira xeración do BMW X3 chega aos concesionarios despois de vender un millón e medio de unidades desde a súa aparición no mercado no 2003 e faino con máis tecnoloxía que o seu predecesor e un comportamento dinámico sen parangón. Os motores de gasolina teñen potencias de 184, 249 e 360 cabalos e os diésel 190 e 265, con prezos que parten desde os 50.300 euros.

Publicidade

Honda presenta unha nova xeración do seu modelo máis popular, o Civic. Trátase da décima e con ela competirá no segmento dos coches compactos cunha carrocería sedan, outra de cinco portas e xa por ultimo coa versión deportiva Type R, que cumpre 25 anos.

Conducir un eléctrico é unha experiencia moi satisfactoria, tanto por confort de marcha como por saber que non estás a contribuír a contaminar o planeta. E con modelos como o renault Zoe xa non é unha quimera, é unha posibilidade moi real. Pero necesítanse máis estacións de carga: a administración e a industria teñen que pórse as pilas.

O Mazda CX-5 chegou ao mercado no 2012. Desde entón vendéronse máis dun millón e medio de unidades e o ano pasado renovouse na súa totalidade. O seu obxectivo é converterse nun dos SUV máis equilibrados dentro dos recreacionais que miden catro metros e medio.

O novo Subaru XV séguese diferenciando da maioría dos SUV do segmento compacto pola súa tracción 4x4 e as súas virtudes para o todocamiño, aínda que ao mesmo tempo mellorou as súas condicións de crossover de asfalto, cunha nova plataforma que o fai máis seguro e máis lixeiro.

Faltáballe á firma xaponesa un superdeportivo como este que xustificase máis, si cabe, o nome que a distingue da súa irmá menor, Toyota. Tras gañarse un merecido prestixio coas súas berlinas e os SUV, Lexus ten agora un deportivo que para os amantes dos automóbiles é só un soño. Subimos ao LC 500h en busca do novo rumbo da marca.

A reiteración no consumo de alcol ou drogas e nos excesos de velocidade terá un maior castigo. Tráfico quere deixar sen carné aos reincidentes en infraccións de máxima gravidade, que terán que someterse a revisións médicas extraordinarias para comprobar si son aptos para poder volver conducir.

Toda seguridade é pouca cando se circula sobre dúas rodas. O fabricante francés Shark, un dos líderes mundiais en cascos, pon luces led na nosa cabeza para aumentar a visibilidade por parte dos outros condutores.O Skwal 2 inclúe ademais «pinlock» e pantalla solar.

Conxugar habitabilidade, aerodinámica, prestacións e seguridade pode ter como resultado unha aparencia pouco corrente, que con todo terminará caracterizando unha época da industria británica do automóbil.

ExtravozOn

Todo o mundo pode visitar o museo Porsche de Stuttgart, con case 100 xoias de catro rodas en exposición, pero non todos saben que acumula, ademais, outras 500 nun almacén. é o arsenal do museo. Desde coches de carreiras ata prototipos únicos esperan a oportunidade de ser expostos na galería estrela, aínda que algúns poida que nunca cheguen a exhibirse: son os patitos feos de porsche, aínda que todo depende do punto de vista desde onde se mire.

extravozon

De casa ao traballo, e de volta a casa, en coche e sen gastar nin unha pinga de gasolina. ¿Como? A bordo dun híbrido enchufable. Estes vehículos son neste momento a mellor alternativa de mobilidade eléctrica, cunha autonomía que roza os 50 quilómetros e a seguridade de que nunca vas quedar tirado.

Desde que a marca alemá Volkswagen creou a súa mítica Bulli fai setenta anos, que despois se converteu no símbolo do movemento hippie, as furgonetas convertidas en vivenda como unha seda se han ir prodigando para outros usos de lecer e viaxe.

Afrontar o deseño de carrocerías co propósito de resolver as necesidades expostas por cuestións técnicas e funcionais antes que como un traballo de estilo foi o paradigma de Marcello Gandini, un dos máis brillantes deseñadores da historia da automoción.

A Yamaha saíulle un competidor moi serio. O Kymco AK 550 chega con máis potencia, un deseño moi agresivo e un prezo sen rival no seu segmento. o trono dos maxiescúteres deportivos está en xogo.

Suplemento

Publicidade
Publicidade