A berlina grande de Audi electrifícase cun sistema híbrido enchufable co que dispón de etiqueta cero e ademais pode rodar ata 59 quilómetros en modo só eléctrico, cun prezo que parte desde 125.770 euros.
Audi acaba de ampliar a gama do renovado A6 coa chegada de dúas motorizacións híbridas enchufables capaces de percorrer 105 quilómetros en modo eléctrico.
Probamos a versión S3 Sportback do Audi compacto, que achega máis cabalos ao seu motor e ademais mellora as súas reaccións sobre o asfalto grazas a un chasis actualizado e á súa tracción Quattro.
Audi pon á venda a terceira xeración do seu modelo Q5. Este SUV de 4,7 metros de lonxitude disporá de dúas carrocerías e motores diéseis e gasolina de hibridación lixeira, cos que logra a etiqueta ECO da Dirección Xeral de Tráfico.
O novo Audi A6 e-tron encaixa perfectamente coa filosofía de electrificación do grupo ao tratarse dunha berlina máis aerodinámica e lixeira que un SUV, grazas ao cal a súa autonomía supera os 700 quilómetros. Está á venda desde 67.980 euros.
O novo Audi A5 está dispoñible en versións de carrocería Sedan e Avant, con motores de gasolina e diéseis e con versións deportivas S. Os prezos parten desde os 51.000 euros
Cunha enorme batería de 100 kWh permite percorrer máis de 600 quilómetros sen ter que enchufarlo. Un cadro de mandos con ata tres pantallas dixitais dan un aspecto futurista a un interior amplo e confortable. Está xa dispoñible en España desde 76.420 euros.
O modelo máis vendido de Audi en España no que vai de ano é o Q3, tanto con carrocería de 5 portas como a sportback, e por diante dos seus irmáns A3 e Q2.
O xixonés Fermín Soneira lidera o proxecto, desenvolvido xunto ao grupo SAIC e que lanzará modelos eléctricos e intelixentes deseñados unicamente para o país asiático. O seu primeiro «concept car» ten silueta sportback, 764 cabalos e unha autonomía de 700 quilómetros.
O Audi Q6 e-Tron é o primeiro modelo eléctrico feito coa plataforma premium da marca, o que lle permite dispor dunha autonomía de ata 639 quilómetros. Xa está á venda desde 71.990 euros.
Poderiámolo chamar así, xa que o novo A5 é en realidade o antigo A4, porque agora Audi deixará os seus números pares para os seus coches eléctricos. Así que este A5 segue ofrecendo versións Sedan e Avant máis grandes e deportivas, con motores gasolina e diéseis microhíbridos.
Audi aborda a renovación dun modelo fundamental na súa gama, o A3, que agora exhibe unha nova carrocería Allstreet, e mantén a Sportback, a sedán e o S3.