
Audi pon á venda a terceira xeración do seu modelo Q5. Este SUV de 4,7 metros de lonxitude disporá de dúas carrocerías e motores diéseis e gasolina de hibridación lixeira, cos que logra a etiqueta ECO da Dirección Xeral de Tráfico.
20 abr 2025 . Actualizado á 21:35 h.L a marca alemá anunciou que durante os anos 2024 e 2025 lanzaría unha ofensiva de produtos con máis de 20 novos modelos. Se recentemente acaba de presentar a berlina A5, agora a quenda é para o SUV Q5, o modelo máis vendido da historia da marca con máis de 2,7 millóns de unidades. Cando se puxo á venda por primeira vez no ano 2008 só dispuña dunha carrocería, pero hoxe en día a oferta amplíase a dúas: a convencional, co teito máis alto e unha maior capacidade de maleteiro (520 litros) e a deportiva, denominada Sportback e que é a que máis gusta entre todos os seus clientes e que estará dispoñible dous meses máis tarde. As súas medidas son de 4,7 metros de lonxitude, 1,6 de altura e de ancho 1,9, é dicir, máis longo e máis baixo que a xeración anterior, en busca dun aspecto máis robusto e deportivo. Na súa vista externa hai que destacar os surcos do capó, que rematan sobre uns faros delgados e moi afiados. A grella segue sendo octogonal pero con novo deseño do singleframe e a xogo coas entradas de aire laterais tridimensionais. E na súa vista lateral destaca o piar traseiro máis estilizado, o spoiler deportivo ao finalizar o teito e un capó máis prominente. E na súa traseira vai sorprender a luz de proxección, que sobre o cristal traseiro proxectará unha imaxe totalmente nova que vai interactuar como unha luz de freo e tamén de posición. E, como xa era habitual nos seus motores térmicos, haberá dúas saídas de escapes rectangulares e reais.
O seu interior está moi logrado. O condutor posúe todo ao alcance da man ou da vista, xa que pode optar por un head up display que proxecta moita información sobre o parabrisas. Ademais, os seus nítidas pantallas de 11,9 e 14,5 polgadas incorporan actualizacións en liña e ChatGPT, e dispón de carga de móbiles a través de USB-C de 100 watts de potencia. Todo iso aderezado con asentos deportivos, son Bang & Olufsen e materiais de alta calidade decorados con luces interactivas. Outra novidade para o pasaxeiro é a incorporación dunha terceira pantalla, só para o copiloto, de 10,9 polgadas.
Baixo o capó haberá tres posibilidades: a motor gasolina TFSI de 204 cabalos, o diésel TDI tamén de 204 cabalos, ou o deportivo 3.0 V6 TFSI de 367 cabalos que se montará na versión SQ5. Todos eles con motor eléctrico de 48 voltios. O seu prezo de partida iníciase nos 61.600 euros para a versión Advance gasolina.
Fabricado a nivel mundial en México, nuns meses chegarán as versións híbridas enchufables