Matriculacións: España volve ser millonaria
O mercado de turismos español volveu superar no 2024 a barreira do millón de unidades, algo que non sucedía desde o ano 2019.
O mercado de turismos español volveu superar no 2024 a barreira do millón de unidades, algo que non sucedía desde o ano 2019.
Cunha silueta deportiva e á vez elegante, e autonomía ata case 600 quilómetros, ten un comportamento dinámico excelente e uns acabados «premium». Un gran coche para gozar ao volante.
Cun redeseño tanto exterior como interior, un exclusivo motor híbrido e sistema de tracción 4x4, este Subaru afronta a súa sexta xeración tras vender máis de cinco millóns de unidades.
A marca italiana Alfa Romeo comeza este ano máis forte que nunca ao incorporar á súa gama o novo Júnior, tanto con motorización híbrida como eléctrica.
Dacia quere manter un dos seus valores principais co Bigster, mantendo unha excelente relación entre a calidade do produto e o prezo.
A redución da taxa máxima de alcol, de forma que se poderá dar positivo cunha soa cervexa, é un dos plans da DXT para este ano.
Non falamos de tamaño, senón de cantidade, porque as matriculacións dos vehículos de dúas rodas creceron no 2024 un 10%, con 247.797 unidades, aínda que hai motivos externos para iso.
O edificio de Correos de Ourense acolleu unha interesante mostra na que coches clásicos son os protagonistas de selos e billetes de lotería. Modelos de Seat e Mercedes lucían nas estampillas.
O modelo que cambiou a imaxe de Seat hai vinte anos adáptase agora aos tempos engadindo unha versión híbrida enchufable á súa gama de motores. Con 204 cabalos de potencia, ten cen quilómetros de autonomía só eléctrica, ideal para traxectos urbanos.
Opel anuncia a chegada do novo Grandland. Un SUV con grandes cambios tanto en tecnoloxía como en deseño e co que a marca alemá apuntará a competir no máis alto do segmento C.