Para Mazda, o CX-5 que se lanzou ao mercado no ano 2012 supuxo o 25 % das súas vendas mundiais. Desde entón vendéronse máis de 1,5 millóns de unidades en máis de 120 países. Agora chegou o momento de renovarse e a marca xaponesa conseguiu mellorar o presente.
Un roadster é un bipraza con teito de lona, mentres que o targa é un semi convertible a base de quitar un elemento do seu teito duro. Esas son as dúas personalidades que Mazda ofrece no seu mítico modelo bipraza MX-5.
Mazda deu un salto cualitativo coa súa nova liña de deseño chamada Kodo. Triunfou co Mazda3, o 6, e o crossover CX-5, un éxito en vendas. Agora comprime o tamaño para conquistar a un público máis urbano con este novo CX-3
O modelo, dotado con carrocería de cinco portas, actualiza o seu deseño e conta con máis elementos tecnolóxicos e de asistencia á condución. O seu prezo de partida, 13.250 euros
A marca xaponesa Mazda leva anos ocupando os primeiros postos no ránking das que máis satisfacción logran entre os seus clientes, inclusofrente a rivais Premium e en mercados tan difíciles como o alemán