A contorna do campión do mundo fala abertamente do seu futuro fóra de Aprilia, a fábrica italiana remite ao contrato asinado ata finais de 2026 e o campionato toma partido en favor da marca
Honda sácalle partido ao seu bicilíndrico de 755 cc en paralelo e equipa con este motor a XL750 Transalp e a CB750 Hornet. Dous apelidos ilustres na historia da marca nipoa e dúas motos moi diferentes: unha tírate cara ao «marrón», a outra a buscar a ruta asfaltada con máis curvas. Diversión segura.
Un ano despois do seu reintroducción no mercado, Honda aplica un lixeiro «restyling» á CB750 Hornet, cun faro dianteiro de novo deseño que reforza a súa estética «streetfighter». A relación peso-potencia segue sendo un dos atractivos desta moto.
A marca do «á dourada» rompeu moldes a mediados dos 70 cunha moto concibida para percorrer grandes distancias, cun luxo e un refinamento que continúa sen ter rivais.
O fracaso da operación débese ás diferenzas sobre a estrutura de propiedade da hipotética empresa conxunta: Honda quería converter a Nissan nunha subsidiaria baixo o seu control
O Fonda Instituto de Seguridade leva quince anos impartindo cursos para motociclistas nas súas instalacións de Santa Perpetua de Mogoda (Barcelona). Por alí pasaron xa máis de 30.000 alumnos, que melloraron a súa técnica de condución e a súa seguridade.
«Vin que fun capaz de saír dunha lesión complicada e volver a bo nivel», di o piloto vigués de motocrós do seu regreso para as últimas carreiras nas que recuperou sensacións