Alejandro Mínguez
Alejandro Mínguez
Alejandro Mínguez

Xefe comercial da delegación de Ourense

Xefe comercial da delegación de Ourense

Últimos artigos publicados

21 abr 2024

A Policía Nacional conserva os seus clásicos

O corpo policial leva uns anos restaurando algúns dos coches patrulla máis emblemáticos da súa historia como unha seda, iniciada co Seat 1400. Hai uns días, catro unidades recuperadas visitaron as instalacións do recinto feiral ourensán, Expourense.

Por Alejandro Mínguez

18 mares 2024

O «catorce trinta» clásico de clásicos

José Luis Álvarez rescatou en Ramirás (Ourense) un Seat 1430 de 1973 que levaba parado desde 1994 e era dun emigrante que só lle daba uso unha vez ao ano. Está en estado orixinal, fóra das lamias. Un coche que triunfou no asfalto e nas competicións.

Alejandro Mínguez

21 ene 2024

Italiano, líder en asfalto e en terra

O Alfo Romeo GTV cumpre medio século no 2024. Francisco e Borja Doniz conservan en Celanova unha curiosa unidade preparada para participar nun rali de regularidade.

Por Alejandro Mínguez

11 dic 2023

Os coches dos Alcántara

Desde o ano 1969 ata o 2001, a famosa familia televisiva foi propietaria de oito turismos: un Seat 800, un 850 e un GS break de paquete, un Mercedes w114 importado de segunda man, un eterno Citroën BX, un moderno BMW E28, un Jeep todo terreo e un fugaz Mercedes clase S.

Por Alejandro Mínguez

19 novs 2023

O emblemático Citroën CX, camiño do medio século

Juan Carlos Arias conserva unha unidade da primeira serie do GTI Turbo, das que só se fabricaron medio milleiro, que no seu día circulou pola illa de Córsega, para acabar chegando ao interior de Galicia.

Por Alejandro Mínguez

17 sep 2023

Golf: medio século do Volkswagen máis vendido

Óscar Ramos, de Esgos (Ourense), recibiu un Volkswagen Golf MK1 como agasallo do seu fillo polas súas vodas de ouro, fai tres anos, e con el participa en concentracións en Galicia e o norte de Portugal.

Por Alejandro Mínguez

23 abr 2023

Peugeot 309, unha «historia» que por pouco non existe

A versión GTI de 130 cabalos competiu no seu día co Golf GTI e o Kadett GSI na loita polas vendas de deportivos medios. A unidade francesa da familia Villar, de Ourense, con matrícula de 1989, circula a diario.

Por Alejandro Mínguez