Sábado , 24 Decembros 2016

Artigos de JuanAres

O grupo PSA está a construír a súa terceira marca afastándoa de Peugeot e Citroën e reclamando no mercado un espazo que ata agora non ocupa ninguén: o do luxo e o refinamiento, non exento de deportividade, á francesa. para iso inspírase nas grandes marcas galas de moda, como Chanel, Louis Vuitton ou Hermés.

Levar axuda solidaria aos pobos máis remotos de marruecos só é posible accedendo a eles en vehículos todoterreo. Os modernos crossover cumpren esa función e permiten compaxinar aventura e accións humanitarias.

Ssangyong é a marca coreana máis antiga do mercado, especialista en todocamiños e monovolumes, e este Korando é o seu primeiro modelo. Desde 1974 no mercado, xa con cinco xeracións, agora chega renovado tanto exteriormente como por dentro, pero mantendo o seu prezo por baixo dos 20.000 euros.

O Coupé Q60 da gama Infiniti mide 4,69 metros e presenta unha imaxe deportiva, que combina ademais trazos elegantes. A marca xaponesa non se cortou á hora de dotalo dun potente motor V6 biturbo de 3 litros e 405 cabalos , xunto a outro máis comedido de catro cilindros e 211 cabalos, ambos de gasolina. os prezos para este último, en oferta de lanzamento, parten de 43.990 euros.

Esa é a pregunta que se están facendo moitas persoas en Madrid, aínda que se supón que no futuro tamén noutras cidades españolas. E é que os problemas de aparcadoiro e as restricións de tráfico poden converter o «carsharing», o aluguer por tempo de vehículos compartidos en plena rúa, na solución para moitos. de momento en Madrid xa funcionan dúas empresas, pero o seu éxito atraerá a moitas máis e acabará estendéndose a outras cidades.

O Cayenne supón o maior éxito de vendas de porsche nos últimos anos. Creado en principio como todocamiño, a súa eficacia sobre o asfalto deixou moi pronto de lado as súas aptitudes todoterreo, onde segue brillando tal e como comprobamos nunha proba na que se combinaba o xeo, a terra e o asfalto para demostrar que o cayenne é un coche total.

A renovación do Clase E de Mercedes , o auténtico corazón da gama alemá, prosegue. Tras a chegada da berlina e o familiar, co All Terrain incluído, agora tócalle a quenda ao coupé, a silueta máis deportiva da familia, cunha altura rebaixada de suspensións, dous motores de gasolina de 245 e 333 cabalos ou un diésel de 194, que é o que precisamente marca o prezo de acceso a esta silueta en 53.700 euros.

Un dos lanzamentos máis esperados do ano é este Opel Insignia que chegará aos concesionarios a partir do mes de xuño na súa segunda xeración, con silueta berlina e tamén en familiar e un aspecto moito máis premium que o anterior modelo. Os seus prezos de partida roldarán os 28.000 euros, sen incluír campañas promocionais.

Ademais de reloxos, chocolates, queixos e os incontables segredos que encerran as súas caixas fortes, Suíza ten, polo menos unha vez ao ano, un lugar onde se poden atopar auténticas xoias. É o seu salón do automóbil, onde as grandes marcas palidecen ás veces fronte aos portentosos carroceros con imaxinativos modelos.

O Countryman é a versión grande do popular Mini, que apareceu no 2010 no mercado e conquistou a máis de medio millón de clientes en todo o mundo. Agora chega esta segunda xeración, que comparte plataforma co BMW X1.

En case todos os grandes lanzamentos deste Salón de Xenebra, que marca as pautas das novidades en 2017, púidose apreciar a procura de automatismos, paso previo ao coche autónomo, a loita contra o peso e a redución de emisións.

Peugeot soubo dar un xiro á súa gama convertendo as súas 3008 e 5008 en dous auténticos crossover dotados de tecnoloxía, cun interior de gran calidade e sensacións de condución. O 5008, o irmán maior, é un auténtico Talgo do asfalto con capacidade para sete prazas e condicións de gran rodador.

A segunda xeración do Audi Q5 aumenta en tamaño, con menos peso, e ten unha tracción Quattro ultra que aforra combustible. Este novo Q5 trata de reeditar o éxito deste modelo, que desde a súa saída no 2008 vendeu 1,6 millóns de vehículos e que, a pesar de Trump, fabrícase en México.

A marca de luxo xaponesa presentou como primicia mundial en Xenebra o seu modelo máis alto, o LS 500h, con motorización híbrida. É un sedán de catro portas, con 5,23 metros de lonxitude e unha potencia de 354 cabalos.