Terras Gauda entra na Rioxa, incorporando Leira Egomei

J. M. Orriols

SABE BEN

«Traballamos intensamente para adquirir prestixio, -explica José María Fonseca, presidente de Terras Gauda- comezamos a expansión polo Bierzo e Ribeira do Douro e facíanos falta pór un pé na Rioxa». Por iso a empresa, que naceu no Rosal, despois de negociacións que se remontan ao ano 1995, chegou a un acordo con Leira Egomei en Alfaro e xa ten un viño con esta D.Ou.

04 mares 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Ata agora as tendencias de investimentos no mundo do viño e no referente a Galicia, baseábanse en que empresas foráneas compraban adegas galegas, fundamentalmente rioxanas e catalás. Iso aseguráballes estar na zona onde se elaboran brancos con gran prestixio mundial. Pero Terras Gauda acaba de romper esa tendencia e fai o camiño ao revés porque, -asegura Fonseca- «o 45% dos viños deste país son riojas e porque, cando en calquera lugar do mundo fálase de viños españois, o que sempre coñecen é o rioja. Por todo isto e porque imos pór no mercado un viño desta D.Ou. de moita calidade, consideramos que o bo nome que ten a nivel nacional e internacional é algo que podemos e debemos aproveitar, xa que nos vai abrir ou consolidar en moitos mercados».

 Viños, oliveiras e froiteiras

Esta adega, Leira Egomei, situada en Alfaro, é unha construción moderna, levantada nuns vellos hangares de aviación, cunha superficie de 2.500 metros cadrados «e preparada, sen ter máis que aumentar o número de depósitos -continúa o presidente do grupo adegueiro- para producir o dobre dos 400.000 litros de capacidade para os que foi construída. Ademais, conta con 110 hectáreas de viñedos propios, 10 hectáreas de oliveiral e árbores froiteiras. Sempre digo que é unha joyita, porque é unha adega singular, estratexicamente situada entre as viñas, elabora viños de gran calidade e ten un xusto prestixio nos mercados nos que está. Nós imos seguir a filosofía de Terras Gauda: elaborar viños de marcada singularidade e personalidade, únicos e diferentes, nos que se identifica a orixe e están ligados ao terruño».

Expansión internacional

En paralelo á súa estratexia de expansión e diversificación, o Grupo Terras Gauda desenvolve un destacado plan de internacionalización que lle permitiu mellorar o seu posicionamento no 2017, logrando presenza en 60 mercados. Tamén incrementou de forma notable as súas vendas no mercado interno.

No exterior, China , Estados Unidos, Reino Unido, Nova Zelandia, Noruega , México, Alemaña e Holanda son os mercados de referencia. En total vende 1.5 millóns de botellas.