Poucos modelos poden presumir de corenta anos de historia como o está facendo o Peugeot 205, cuxa saga continúa hoxe en día, coa denominación de 208. O 205 cambiou a historia da marca
O novo Peugeot 408 apártase da norma dos SUV e das berlinas compactas para converterse nun coche diferente, a medio camiño entre ambos. Agora, coas motorizacións híbridas, apunta á electrificación que acomete Stellantis.
O Peugeot 2008, fabricado en Vigo desde o 2019, xa matriculou no mundo 700.000 unidades e agora aborda un redeseño con importantes melloras estéticas e funcionais e que amplía a autonomía da súa versión eléctrica ata 406 quilómetros.
O Peugeot 508 chega agora renovado cun frontal con luces Matrix LED e unha grella fundida co paragolpes, con novo motor híbrido de 180 cabalos e prezo desde 42.110 euros.
É un dos poucos eléctricos que hai por baixo dos 40.000 euros que superan os 4 metros de lonxitude. Ten un motor suficientemente áxil e moi eficiente, ademais dun deseño atractivo.
O Grupo Dimolk naceu en Carballo hai 35 anos, representando a Peugeot e Talbot e hoxe xa controla máis do 80% da provincia da Coruña das marcas Peugeot e Nissan. Á fronte atópanse os irmáns Díaz Molk. Marcos Díaz, como xerente de Tumosa, fálanos das súas inquietudes neste sector.MARCOS DÍAZ MOLK GERENTE DE TUMOSA
O monovolume galego de Peugeot, o Rifter, crece agora 35 centímetros en lonxitude para poder acoller unha terceira fila de asentos e con iso dar cabida ata sete pasaxeiros ou, se o preferimos, a cinco cun enorme maleteiro de 1.050 litros, totalmente modulable.
Cun exterior afiado, inspirado nun cupé, e un interior espectacular, o novo Peugeot 508 asegura baixo consumo e unha aerodinámica de referencia no seu segmento. Ademais leva todo un arsenal de funcións de axuda á condución de última xeración, como a visión nocturna ou o «Lane Position Assist».
Co mesmo león de grandes dimensións que presentou en Xenebra, Peugeot mostraba unha ampla «caseta» con espazo para numerosas novidades, pero en especial para un dos coches que máis fotografías conseguiu, o E-legend. un modelo con aire retros pero totalmente electrificado e que lembraba ao 504.
O Peugeot 3008 converteuse nun dos SUV máis recoñecibles e con mellor aceptación por parte do público. A versión GT é o tope de gama: ten 181 cabalos de potencia e leva o equipamento máis completo posible.
Longas colas no expositor de Peugeot para subirse á súa nova berlina 508 e tamén moitas miradas dirixidas á Peugeot Rifter, que se fabricará na planta de PSA en Vigo para todo o mundo e que suporá unha versión lúdica.
A versión máis deportiva da gama do Peugeot 308 é o GTI, un coche realizado pola división de Peugeot Sport que transmite moitas sensacións sobre o asfalto. Sen dúbida é o rei dos leóns de Peugeot. O seu motor 1.6 gasolina de 270 cabalos e o seu dinamismo colócano nesa elite de compactos con poderío. A marca comercialízao cun prezo de 32.050 euros e, aínda que será minoritario en canto a vendas, resulta un bo escaparate de toda a tecnoloxía que acumula Peugeot.