Innovador deseño e a última tecnoloxía en axudas á condución no novo Peugeot 2008

Manolo Calleja REDACCIÓN

VIGO CIDADE

Nuevo Peugeot 2008
Novo Peugeot 2008

O SUV compacto que se fabrica en Vigo conta cunha versión «cero emisións» cunha autonomía de 320 quilómetros

19 dic 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

O novo Peugeot 2008, fabricado en Vigo chega ao mercado para competir no segmento dos SUV compactos, cun rechamante deseño e coa incorporación das últimas funcións de axuda á condución. Xunto aos motores de gasolina e diésel, dos máis eficientes do mercado, a oferta abarca tamén unha versión eléctrica. 

Esteticamente o novo Peugeot 2008 chamas a atención polo seu deseño innovador, que respecta as liñas e proporcións dun SUV que inspira seguridade. No interior conta coa nova xeración do Peugeot i-Cockpit, acompañado de funcións de axuda á condución reservadas ata agora a vehículos de segmentos superiores. O Peugeot i-Cockpit 3D dá acceso a unha condución semi-automática en autoestradas e vías rápidas grazas ao Drive Assist Plus, que combina a axuda ao mantemento activo do carril, asociado ao Lane Assist, e un regulador de velocidade adaptativo con función Stop & Go. Para ofrecer aínda máis a seguridade, este novo Peugeot 2008 contas cun sistema de freado automático de urxencia de última xeración, que detecta peóns e ciclistas, de día ou de noite, nun amplo rango de velocidades de entre 5 e 140 quilómetros por hora. Tamén conta coa función Park Assist que «crava» os estacionamentos ao manexar automaticamente a dirección e nas versións con caixa  automática, os cambios de marchas grazas ao Full Park Assist, que estará dispoñible nos próximos meses. 

En canto aos propulsores, en gasolina a oferta estrutúrase ao redor de motores cilíndricos de 1.2 litros, creados para cubrir as necesidades máis diversas grazas ao motores Pure Tech 100 para as versións Active e Allure, 130 para o Allure e GT Line e 155 para o GT. En diésel estarán dispoñibles as mecánicas de 1.5 litros e catro cilindros. Segundo que acabados pódese elixir entre o motor BlueHDi 100 con caixa de cambios manual de seis velocidades e o BlueHDi 130 coa transmisión automática EAT8. O Peugeot e-2008, versión «cero emisións» monta unha batería de gran capacidade de 50 kWh que lle permite unha autonomía de 320 quilómetros.  Dispón de tres modos de condución: Eco, Normal e Sport, que permiten destacar, respectivamente, a eficiencia, o confort e comportamento dinámico. Este é o único propulsor que está dispoñible nos catro niveles de acabado da gama.