TEMA Seat

Últimos artigos publicados

19 may 2019

O último Cupra de Seat

Seat acada o seu máximo expoñente con este preciso e precioso León ST Cupra R, unha edición limitada de 300 unidades en España cunha potencia de 300 cabalos, tracción total 4Drive, caixa de cambios DSG de sete velocidades e un prezo de 53.495 euros.

Juan Ares

25 feb 2019

Nuevoa motores para o Ateca

O SUV compacto da marca recibe dous novos motores que lle van como anel ao dedo. Trátase dun 1.5 Eco TSI de gasolina con 150 cabalos, con desconexión de cilindros, e o 2.0 TDI CR diéseis de 150 cabalos con Ad Blue, que pode levar tracción dianteira ou 4x4.

Juan Ares

13 ene 2019

Compacto e apto para a terra

A moda dos SUV chegou ata os compactos e na gama de Seat este posto ocúpao o Arona. Ofrece un deseño moderno e dinámico, unha altura ao chan considerable e unha ampla gama de motores. Nós probamos a versión diéseis de 116 cabalos, que ten un comportamento áxil e un consumo bastante reducido.

Javier Armesto

09 dic 2018

O gran SUV que completa a colección de Seat

O Tarraco é o modelo que completa a gama SUV, composta xa polo Ateca compacto e o urbano Arona. Agora chega este novo Seat con 4,73 metros de longo e capacidade de ata sete prazas, que se comercializará en febreiro con prezos desde 32.650 euros.

Juan Ares

11 nov 2018

Lorenzo proba o Cupra e-Racer

As prestacións dos coches eléctricos en circuítos e competición sorprenden a todos aqueles que presencian as silenciosas carreiras da fórmula-e ou calquera outra manifestación deportiva con coches de emisións cero. Seat, a través de Cupra, está implicada no desenvolvemento dun coche para competir no campionato do mundo de turismos eléctricos do 2020.

Juan Ares

14 oct 2018

Tarraco e Arona TGi, en París

Seat non para de presentar novidades e na capital francesa tiña espazo nas súas moquetas para mostrar o novo Tarraco, o SUV máis grande da marca, ademais do primeiro SUV do mercado movido con gas natural, o Arona TGi.

Juan Ares

18 mar 2018

E agora chega Cupra

Cupra deixou de ser a denominación dos Seat deportivos para converterse nunha marca propia. Os seus primeiros produtos coñecéronse no salón de Xenebra.

Juan Ares

18 mar 2018

O gas natural é o máis económico

O novo Seat Eivissa pon agora a súa guinda á gama de gasolina e diésel cunha versión híbrida que pode utilizar gasolina e gas natural como combustible. Os seus números son incuestionables en canto a consumo, xa que pode rodar cen quilómetros por menos de catro euros. Os prezos deste Eivissa TGI empezan en 17.110 euros e o máis caro FR Eco Plus custa 22.310 euros. Todos levan un motor de 90 cabalos.

Juan Ares