Patrocinado porPatrocinado por

Navega con normalidade o cruceiro con 8.600 persoas que se averió e prevé chegar a Barcelona o venres

Somos Mar REDACCIÓN/ LA VOZ

SOMOS MAR

Pasadas las cinco de la tarde de este lunes, 25 de agosto, el Crucero MSC World Europa, de 333 metros de eslora, navegaba por sus propios medios rumbo a Napolés
Pasadas as cinco da tarde deste luns, 25 de agosto, o Cruceiro MSC World Europa, de 333 metros de eslora, navegaba polos seus propios medios rumbo a Napolés F. / Vesselfinder

O MSC World Europa partiu de Napolés ás catro da madrugada e entrará en Messina ás 12.45 deste martes

26 ago 2025 . Actualizado á 08:30 h.

Pasadas as cinco a tarde deste luns, 25 de agosto, escoltado polo remolcador Tarentum e pola patrulleira da Garda Costeira italiana CP 280, o cruceiro MSC Wolrd Europa navegaba polos seus propios medios rumbo a Napolés, onde foi sometido a unha revisión. Ás oito da tarde atracara nese porto, coas preto de 8.600 persoas que navegan a bordo, parte delas españolas. O navío de 333 metros de eslora recuperara a propulsión tras quedar parado a causa dunha avaría atribuída a problemas eléctricos. Ás oito da mañá deste martes, tras partir de Napolés ás catro da madrugada, dirixíase con normalidade cara a Messina, onde prevé amarrar pouco antes da unha da tarde. Este venres, 29 de agosto, prevé chegar a Barcelona.

O contratempo sucedeu durante o cruceiro circular de sete días que realiza polo Mediterráneo, e entre cuxas escalas está Barcelona. Pasaban as sete da mañá deste luns cando desde a ponte de mando do MSC World Europa comunicaron ás autoridades marítimas italianas que non podían seguir navegando. Atopábanse a unhas oito millas náuticas ao suroeste da illa de Ponza, segundo un comunicado da Garda Costeira de Italia do que se fai eco Europa Press.

O cruceiro partira de Xénova e dirixíase a Nápoles con 6.496 pasaxeiros e 2.089 tripulantes a bordo. Segundo os gardacostas italianos, «a situación a bordo é tranquila e está baixo control», aclarando ademais que, antes de recuperar a propulsión, os xeradores internos garantían o abastecemento eléctrico.

Operativo desde o 2022 con bandeira de Malta, segundo a folla de ruta do MSC World Europe, á escala deste martes en Messina, seguiralle outra nA  Valeta (Malta), previa á de Barcelona, desde onde porá rumbo a Marsella (Francia) para recalar de novo en Xénova.