Patrocinado por Patrocinadopor

Mexillón de Galicia casa con Cava

Somos Mar REDACCIÓN / LA VOZ

SOMOS MAR

cedida

Conseguen 4 millóns para promocionar xuntas ambas as denominacións de orixe

29 jun 2023 . Actualizado ás 04:46 h.

As denominacións de orixe (DOP) Mexillón de Galicia e Cava conseguiron un total de catro millóns de euros a través dunha campaña cofinanciada pola Unión Europea (UE) e polo sector para a promoción conxunta de alimentos con estes selos ata o 2025.

A alianza foi selada o martes na Casa de América, nunha cerimonia de ligazón que marcará o inicio dun conxunto de accións de difusión entre as que se atopan campañas publicitarias en televisión, promocións comerciais nos puntos de venda e na canle horeca (hostalería, restauración e cátering), degustacións, campañas dixitais, viaxes de prensa e unha web propia, entre outros.

O presidente da DOP Mexillón de Galicia, Manei Calvo, valorou o feito de ter conseguido a campaña, porque se presentaron 150 proxectos comunitarios e «só 55» foron seleccionados. Trátase dun «ambicioso» plan de promoción e comunicación «destinado a incrementar o coñecemento e recoñecemento» de ambos os produtos con selo de orixe.

Calvo mostrou o seu desexo de seguir potenciando este «asociacionismo» entre o cava e o mexillón porque son a parella perfecta. Ambos os «maridan fantasticamente» e son dous produtos que concentran os valores que caracterizan os produtos europeos, como a calidade, a trazabilidade, a seguridade alimentaria e a sustentabilidade».

O presidente do Consello Regulador puxo en valor o bo partido que leva Cava. Definiu ao Mexillón de Galicia como o alimento máis representativo da despensa mariña galega, ademais de ter sido o primeiro produto do mar en obter o distintivo de calidade. Destacou a súa enorme relevancia socioeconómica e toda a cadea que arrastra en Galicia. «Todos eses activos que atesoura obrígannos a ser moi ambiciosos á hora de proxectar a súa imaxe», dixo Calvo, que aínda quere incrementar o nivel de prestixio que xa ten un produto cento por cento galego.

O presidente da denominación de orixe Cava, Javier Pagés, tampouco quedou atrás encomiando á súa parte nos esponsales. Un produto «singular», que cumpre as «máximas esixencias». Subliñou tamén o «gran traballo de elaboración dos viños espumosos españois» con selo de orixe e a intención de «divulgar a perfecta vinculación do cava coa gastronomía e, neste caso, cos mexillóns de Galicia».

Os padriños

O director xeral da Industria Alimentaria, José Miguel Ferreiro, se autonombró padriño da maridaxe. Unha unión que constitúe toda unha «satisfacción» para o Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación, sobre todo porque se trata dunha ligazón patrocinada por un programa europeo que por primeira vez inclúe un produto pesqueiro, o que supón «un feito diferencial». Para Ferreiro, ambas as DOP teñen agora o «gran reto» de conquistar a «eses consumidores que están a desexar coñecer o que hai tras eles».

A subdirectora xeral de Valorización de Produtos do Mar da Xunta, Marta Villaverde, destacou unha campaña que pon en valor un produto, como o mexillón galego, que é un «exemplo de sustentabilidade ambiental e social». A Xunta traballa, «desde hai anos, de xeito conxunto» con este sector para que o mexillón de Galicia «sexa coñecido noutros territorios a nivel nacional e comunitario».