Meta ofrecerá unha opción de anuncios menos personalizados para cumprir coa lei de servizos dixitais da UE

La Voz

SOCIEDADE

Gonzalo Fuentes | REUTERS

A plataforma comprométese coa normativa europea tras a multa de 200 millóns de euros que a CE lle impuxo en abril

08 dic 2025 . Actualizado á 18:18 h.

A plataforma Meta comprometeuse a ofrecer aos usuarios de Facebook ou Instagram na Unión Europea (UE) a posibilidade de elixir «anuncios menos personalizados» a fin de cumprir coa lei de mercados dixitais (DMA), tras a multa de 200 millóns de euros que a Comisión Europea impúxolle en abril, como informa Efe.

Así o anunciou este luns o Executivo comunitario nun comunicado, no que «recoñeceu o compromiso» da compaña por cumprir coa normativa da UE.

Bruxelas multou a Meta con 200 millóns de euros por obrigar aos usuarios de Facebook e Instagram a pagar unha subscrición a cambio de evitar publicidade personalizada, o que vai en contra da DMA, que obriga ás plataformas para ofrecer aos usuarios a posibilidade gratuíta de ver contido que non estea baseado no seu perfil.

Co novo compromiso, que Meta empezará a aplicar en xaneiro do 2026, os usuarios poderán, se o desexan, «compartir todos os seus datos e ver publicidade personalizada ou optar por compartir menos datos persoais, a cambio dunha experiencia con publicidade personalizada máis limitada», dixo a Comisión, que evitou dar máis detalles.

O portavoz de política dixital da Comisión, Thomas Regnier, confirmou que con esta nova medida, Meta evitou pagar a multa periódica con que a ameazou Bruxelas desde o pasado mes de xuño se non corrixía as súas prácticas.

Aínda que asegurou que a Comisión non pechou o caso, á espera de ver como se implementa o novo compromiso.

Unha vez implementados os compromisos, a Comisión solicitará a Meta e a outras partes interesadas pertinentes comentarios e probas sobre o impacto e a aceptación deste novo modelo publicitario.