O estudo cinematográfico asinou un acordo coa fabricante de xoguetes chinesa Pop Mart para adquirir os dereitos de imaxe dos populares bonecos
17 nov 2025 . Actualizado á 17:52 h.Os Labubus seguen o seu imparable camiño todo o máis alto, e están a piques de converterse en estrelas de Hollywood. As criaturas, tan sinistras como entrañables, xurdidas do imaxinativo eclecticismo chinés e europeo do deseñador Kasing Lung e convertidas nun fenómeno de masas da man da fabricante de xoguetes chinesa Pop Mart, darán o salto á gran pantalla, tras un acordo asinado con Sony Pictures, que se fixo cos seus dereitos de imaxe, segundo informa The Hollywood Reporter.
O estudo cinematográfico, que aínda non fixo declaracións respecto diso, estaría xa nas primeiras fases de desenvolvemento dunha longametraxe, que podería ser animado ou con actores reais, e, de ter éxito, podería dar pé a unha nova franquía.
Aínda que non hai ningún produtor nin ningún cineasta ligado aínda ao proxecto, a estratexia de Sony Pictures podería pasar por intentar emular o éxito que acaban de lograr, desde o seu departamento de animación, coa película KPop Demon Hunters, que se converteu nun fenómeno global á hora de trasladar o éxito do pop coreano nunha longametraxe.
Agora, o reto sería trasladar ao cine a fama dos Labubus, omnipresentes como accesorio a nivel global ata o punto de ser adoptadas como complementos de estrelas da talla de Rihanna, Emma Stone, Dua Lipa, Kim Kardashian ou Lisa, a cantante de Blackpink.
Creados por Kasing Lung, artista de Hong Kong residente nos Países Baixos desde mozo, os deseños das criaturas baséanse nos contos de fadas nórdicos. Os primeiros bonecos creáronse para unha liña de figuritas da compaña How2Work pero a súa explosión chegou no 2019, cando a empresa chinesa Pop Mart empezou a vender as figuritas destes monstros primeiro no sueste asiático e posteriormente en todo o mundo.
O seu éxito foi irresistible, e un acordo en exclusivo con Lung acabou de redondear a infalibilidade da operación. As previsións da compaña fabricante de xoguetes do xigante asiático, que xa ten unha capitalización que supera á suma de Mattel e Hasbro, apuntan a un crecemento do seu beneficio do 350% e dun 200% máis de beneficios.
A febre non fixo máis que crecer. Con prezos que roldan desde os 12 aos 30 euros, o lanzamento dalgúns Labubus exclusivos ou de edicións limitadas fixo que ningunhas das súas figuras convertésense en bienes de coleccionistas. Hai só unhas semanas, a figura exclusiva para Zara, no que se reimaginó o boneco como un fotógrafo con roupa de rúa e tiña un prezo de 299 euros, esgotouse en cuestión de minutos na web da compaña de Inditex. E ningúns chegaron a superar, nalgúns casos, os seis díxitos nas poxas. Este mesmo ano, unha figura de tamaño case humano vendeuse no mercado de segunda man por máis de 150.000 euros.
O seu salto ao audiovisual era cuestión de tempo. Moitos xa o consideran como a nova Hello Kitty, polo que a estratexia de Sony está clara: facerse cos dereitos para a súa explotación no cine antes que ninguén. Haberá que ver se o seu éxito como complemento e artigo de coleccionista ten o seu traslado ao cine ou a televisión do xeito na que o logrou no seu día a icónica Barbie.