Este fallo causou problemas de acceso a distintas páxinas web, redes sociais e videoxogos. En España hai problemas nas plataformas de entidades bancarias como BBVA ou ING Direct, Bizum ou nas de redes como Movistar ou Orange ou plataformas de vendas de entradas. A compaña asegura que a maioría dos seus servizos xa se recuperaron
20 oct 2025 . Actualizado á 14:49 h.Amazon Web Services (AWS), a maior rede de servidores na nube do mundo, di identificar unha posible causa do problema rexistrado nun dos seus centros de datos de EE.UU., que estivo provocando incidencias en miles de redes sociais, plataformas de xogo, sistemas informáticos, webs e aplicacións de todo o mundo.
A maior rede de servidores na nube do mundo informou este luns de que está a traballar para lograr unha resolución completa do servizo tras a caída que afectou a redes sociais, plataformas de xogo, sistemas informáticos, webs e aplicacións de todo o mundo. De momento, a maioría das peticións aos servizos de AWS deberían estar a se tramitar «correctamente», aínda que se poden detectar aínda fallos debido á acumulación de solicitudes en cola.
Os erros tiveron lugar nas instalacións de AWS de Virginia do Norte (Estados Unidos), un dos centros de datos máis grandes e antigos desta compaña, segundo confirmou AWS. «Durante este tempo, é posible que os clientes non poidan crear nin actualizar casos de soporte técnico. Os enxeñeiros puxéronse de inmediato e traballaron activamente para mitigar o problema e comprender a fondo a súa orixe», segundo explicou AWS no seu web na súa última actualización dos feitos. Ademais, di que está «a traballar en múltiples vías paralelas para acelerar a recuperación» e recomenda que «os clientes sigan reintentando calquera solicitude (de conexión) que fallase».
Pasadas dúas horas desde que se notificase por primeira vez a incidencia, AWS contabilizara un total de 58 servizos da súa plataforma afectados e, incluso, un deles totalmente interrompido, o Amazon DynamoDB -unha base de datos-.
Precisamente ese servizo de Amazon e o proceso que segue para comunicarse co citado centro de datos estadounidense é o que parece estar na orixe do problema, segundo os detalles que ofreceu AWS na súa web. Segundo as incidencias solicitadas polo portal Downdetector, cara ás 11.00 da mañá rexistrábanse miles de incidencias tanto relativas a AWS e os seus múltiples servizos, como de miles de redes sociais, webs, plataformas de xogo en liña e aplicacións móbiles por todo o mundo.
Incluso o motor de intelixencia artificial Perplexity tiña dificultades para funcionar, así como o asistente virtual Alexa ou a plataforma de televisión (ambos de Amazon), ou xogos tan populares como Fortnite ou o Clash Royale. Tamén se reportaban erros en Canva, ChatGTP, Signal, Crunchyroll, Roblox, Duolingo, Snapchat, Verizon, Wordle, McDonalds, The New York Times e Ring, entre outros.
En España, tamén se rexistraron problemas nas plataformas de entidades bancarias como BBVA ou ING Direct, tamén en Bizum e en caixeiros da compaña Redsys (unha das principais que ofrece este servizo en España), ou nas de redes como Movistar ou Orange. Ademais Aena informou de que non era posible pagar con cartón nos aparcadoiros dos seus aeroportos con motivo da caída mundial dos servidores de Amazon Web Services (AWS), segundo unha mensaxe en redes sociais.
Incidencias en Redsys e na venda de entradas
Redsys recoñece que se produciu unha caída temporal nos seus sistemas debido a un problema puntual e parcial na infraestrutura de comunicacións. Isto afectou a algunhas operacións de pago, como as realizadas con datáfonos, cartóns ou con Bizum. A recuperación dos sistemas está a producirse de forma progresiva, polo que aínda poden presentarse problemas á hora de realizar pagos. «O equipo técnico da compaña detectou e resolvido a incidencia nun breve prazo de tempo, e o servizo atópase xa operativo», informa a compaña que xestiona a infraestrutura de pagos en España.
Explicou que foi un incidente «illado», non vinculado con ningunha outra avaría nin con factores externos ocorridos durante o día de hoxe, que afectou de forma limitada a algunhas operacións de pago durante o período da interrupción.
As incidencias tamén afectan á venda de entradas por internet, paralizándose ningunhas das máis agardadas este luns, como as de Aitana e a de La Oreja de Van Gogh.