
A deseñadora tomou as rendas da marca hai case tres décadas tras o asasinato do seu irmán, Gianni
13 mar 2025 . Actualizado á 17:10 h.Donatella Versace, responsable creativa da firma de moda homónima, deixará o cargo que ocupa desde 1997 o próximo 1 de abril e pasará a ser embaixadora principal da marca no mundo, anunciou este xoves Capri Holdings Limited, grupo global de moda no que se atopa Versace.
«No seu novo papel como embaixadora principal da marca, Donatella Versace dedicarase a apoiar os esforzos filantrópicos e caritativos de Versace e seguirá sendo unha defensora da marca a nivel mundial», explicou a compaña nun comunicado recolleito por Efe.
O xigante da costura anunciou ademais que a dirección creativa pasará a Dario Vitale, ata o de agora director de deseño e imaxe de Miu Miu, firma do grupo Prada.
«É un destacado líder en deseño e confiamos en que o seu talento e visión serán fundamentais para o crecemento futuro de Versace», aseverou John D. Idol, presidente e director executivo de Capri Holdings.
Donatella, de 69 anos, estivo ligada á marca italiana desde que en 1978 abriu as portas a primeira boutique Versace en Milán xunto ao seu irmán Gianni, que foi asasinado a tiros á porta da súa mansión en Miami Beach (EE.UU.) en 1997. Entón tivo que facerse cargo de forma abrupta da firma.
«Quero agradecer ao meu incrible equipo de deseño e a todos os empregados de Versace cos que tiven o privilexio de traballar durante tres décadas. Foi a maior honra da miña vida continuar o legado do meu irmán Gianni», manifestou Donatella no comunicado.
Vitale, pola súa banda, sostivo que é «unha verdadeira honra formar parte desta singular e poderosa casa da moda de luxo» que ten «unha herdanza única que abarca décadas e forxou a historia da moda».
«Quero expresar o meu sincero agradecemento a Donatella pola súa confianza en min e pola súa incansable dedicación á extraordinaria marca que Versace é hoxe. É un privilexio contribuír ao crecemento futuro de Versace e ao seu impacto global coa miña visión, experiencia e dedicación», engadiu.
Versace conta nestes momentos cunha rede de 230 boutiques propias e máis de 400 tendas con licenza en todo o mundo.