Apple amortece a baixada dos seus teléfonos intelixentes con cifras marca na área de servizos
02 may 2019 . Actualizado ás 11:05 h.Apple presentou onte os seus resultados financeiros correspondentes ao seu primeiro semestre do ano, no que os beneficios baixaron un 7 % lastrados pola caída nas vendas de teléfonos iPhone, que foron parcialmente amortecidas por unha facturación de marca na súa área de servizos.
En total, Apple gañou entre outubro e marzo 31.526 millóns de dólares (uns 28.000 millóns de euros) sobre uns ingresos de 142.325 millóns (126.783 millóns de euros), o que supón un 4,75 % menos. Deles máis da metade chegaron provenientes do iPhone (58,3 %), seguidos dos servizos (15,7 %), os computadores Mac (9 %), a tecnoloxía ponible, reloxos e accesorios (8,7 %) e os iPads (8,2 %).
As tendencias entre as dous principais fontes de ingresos, con todo, son completamente opostas: mentres que as vendas de iPhone baixaron un 15,8 % interanual por mor da saturación do mercado dos móbiles en todo o mundo e da desaceleración en China , a facturación por servizos creceu un 17,6 % e acadou unha marca de 22.325 millóns de dólares (19.887 millóns de euros).
Este último dato foi o que máis se esforzaron en destacar os responsables da compaña, xa que os servizos son a gran aposta de futuro de Apple, que ata agora se centrou sempre moito máis no hardware.
«Os nosos resultados mostran a forza da nosa base de 1.400 millóns de aparellos activos, xa que logramos unha marca en canto a servizos», indicou o conselleiro delegado da compaña, Tim Cook.
No marco desta estratexia, a empresa lanzará este ano novos servizos por subscrición para tres áreas distintas: televisión (Apple TV+ e Apple TV Channels), noticias (News+) e videoxogos (Apple Arcade).
Apple TV+, o produto máis agardado e co que viña especulando na industria desde facía anos, é un servizo de contidos orixinais de televisión en streaming para competir con Netflix, Hulu e Amazon.
No segundo trimestre do ano fiscal, ao que máis atención prestaron onte os analistas en Wall Street, o descenso nas vendas do iPhone incrementouse ata o 17 %, o que indica que a tendencia á baixa, lonxe de estabilizarse, continúa incrementándose.
América (incluíndo EE.UU. e Canadá) segue sendo o gran mercado de Apple e de onde proveñen practicamente a metade dos seus ingresos mundiais, mentres que as vendas baixaron lixeiramente durante os últimos seis meses no seu segundo maior mercado, Europa, e de xeito moi substancial no terceiro, China .
Tim Cook xa advertiu a principios de xaneiro de que se achegaban nuboeiros, especialmente no mercado de China .