Patrocinado por:

Apple saca a artillería pesada: así é o Apple TV+, a súa plataforma de series e películas

LECER\

STEPHEN LAM | REUTERS

Os de Cupertino entran en tres sectores distintos: no do xornalismo (noticias e artigos de revistas), no dos videoxogos e no dos contidos audiovisuais. O anti-Netflix Steven Spielberg anunciou que fará contidos para a plataforma

04 abr 2019 . Actualizado ás 12:50 h.

Apple exhibiu músculo para facer tremer a Netflix, líder do streaming, pero tamén a HBO e a Amazon Prime Vídeo, e á inminente plataforma de Disney que está por chegar. Xerou expectativas e cumpriunas todas, pero ademais fíxoo con fogos artificiais: un envite difícil de igualar; moito orzamento e pesos pesados da industria no seu equipo. Por unha vez, os de Cupertino optaron por deixar de lado os aparellos para centrarse única e exclusivamente nos servizos. O esforzo non foi en balde: nun abarrotado Steve Jobs Theater confirmaron que comulgan ao cento por cento co modelo de subscrición, presentando ata catro propostas distintas: inscrición mensual a revistas, unha plataforma de videoxogos, unha app de televisión que aglutina as principais cadeas e plataformas e -o prato forte- o seu particular servizo de contidos en streaming,  orixinais, exclusivos e co listón moi alto.

Non era un segredo que Apple cociñaba o seu propio Netflix e que fichara a figuras consagradas na elaboración de contidos, tanto para a pantalla grande como para a pequena. Intuíase, ademais, que, como todo o que dispoñen os da mazá, sería un proxecto máis que ambicioso. Así que pouco novo baixo o sol máis que a emoción da corroboración e a ratificación desa máxima que sempre seguiu relixiosamente a compaña: se se vai facer a facer algo, faise ben.

Abriu Tim Cook o evento deste luns, 25 de marzo, desempaquetando Apple News +, o seu servizo de noticias mellorado que agora, por 9,99 dólares ao mes (8,83 euros), inclúe o acceso a artigos de ata 300 revistas distintas, entre outras, National Geographic, Time, Vogue, People, Popular Science, Billboard, NewYorker , Sports Illustrated, Fortune, TechCrunch e New York Magazine. Ademais, os subscritores tamén poderán acceder a textos de pagamento de dous grandes periódicos de EE.UU.: o Wall Street Journal e Los Angeles Times, pero quedan fóra outras importantes cabeceiras como The New York Times e TheWashington Post . O servizo está dispoñible a partir de leste mesmo luns en inglés e francés en EE.UU. e Canadá (o primeiro mes de subscrición é gratuíto), e aos mercados europeos e australiano chegará ao longo deste ano. Unha soa subscrición poderá ser utilizada por varios membros dunha mesma familia.

A segunda aposta de Apple son os videoxogos. A partir deste outono, os seus fregueses terán a opción de subscribirse a Arcade , unha plataforma de videoxogos -de momento, descoñécese canto custará abonarse a ela- que incluirá máis dun centenar de títulos exclusivos que a compaña irá ampliando. A eles poderase xogar a través dos dispositivos da mazá mordida -iPhone, iPad, iMac e Apple TV- e non incordiará con anuncios nas pantallas.

A televisión foi, con todo, a gran protagonista da velada. Primeiro, Apple desenfundó unha aplicación mellorada, cunha aparencia moi sinxela, bautizada como Apple TV Channels. Trátase dunha plataforma de plataformas, unha única ferramenta que se instala tanto nos dispositivos da compaña como nos doutras marcas -comprimidos e móbiles Android, televisores intelixentes Samsung ou LG...-, e que integra, ademais de canles de subscrición tradicionais, os contidos de Amazon, Hulu, Epix, HBO, Showtime ou Starz, entre outros. Todo nun só lugar -menos a oferta de Netflix-, para non ter que ir saltando dunha app a outra. 

Dentro deste acceso, que non ten anuncios e que permite gardar o contido offline, inclúese a segunda e gran proposta de Apple relacionada coa televisión: o Apple TV+, o seu propio servizo en streaming  con contidos orixinais. Redobre de tambores en Cupertino e, sobre o escenario, grandes estrelas de Hollywood e do audiovisual para Internet desfilando, unha a unha, tras Cook: O anti-Netflix Steven Spielberg contando, locuaz, detalles da súa particular ficción para esta plataforma, Amazing Stories; Jennifer Anniston e Reese Witherspoon confirmando a súa nova serie, The Morning Show; Jason Momoa, póndolle ao espectador os dentes longos con See; Kumail Nanjiani anticipando o seu programa baseado en historias de éxito de inmigrantes nos Estados Unidos Little America; e Oprah, como colofón, advertindo que ela tamén se pon a camiseta para denunciar o acoso laboral e para guindar luz sobre saúde mental.

A festa, na que Apple tamén presentou o seu propio cartón de crédito -alíase cun dos maiores bancos de investimento do mundo, Goldman Sachs, para lanzar unha versión tanto física como dixital- e onde se insistiu reiteradas veces no especial coidado que se puxo na privacidade, saldouse con moita celebrity e poucos datos concretos: non hai datas de desembarco en España -o Apple TV+ chegará no outono a máis de cen países- e tampouco pistas de canto lle custará ao espectador este novo servizo de televisión. Un máis para a lista. Vaian despexando a axenda.