Aínda que a marca gala está a facer un desembarco de modelos eléctricos co R5, o R4 e o futuro Twingo, o groso das súas vendas actuais de vehículos baséase en motorizacións híbridas.
19 oct 2025 . Actualizado á 05:00 h.A aposta da marca polas versións full hybrid E-Tech, consideradas como transición cara á electrificación, é total. Non en balde Renault converteuse xa na segunda marca que máis vehículos híbridos despacha en España, cunha cota de case o 50% das súas vendas con estas motorizacións.
Desde o 2020 ata a actualidade a gama de híbridos desenvolveuse co Clio e o Captur no segmento B; o Symbioz, o novo Austral e o Arkana no segmento C, e o novo Espace e o Rafale, os seus buques insignia, no segmento D.
Ademais, o polo de hibridación de Renault Group a nivel mundial está en España, xa que no noso país se producen o Captur e o Symbioz, ambos en Valladolid, e o Austral, o Espace e o Rafale en Palencia.
O éxito desta tecnoloxía full hybrid E-Tech débese á boa relación entre as prestacións e o consumo. Renault conseguiu cadrar un sistema único no mercado, consistente no emprego dun motor térmico de baixo consumo onda dous motores eléctricos alimentados por unha batería, todo iso unido a unha caixa de cambios multimodo sen sincronizadores nin embrague. Agora mesmo, a marca deu un novo paso nesta tecnoloxía coa chegada de novos motores full hybrid E-Tech de 160 cabalos, aplicado de momento ao modelo Symbioz, e de 200 cabalos para o Espace. A nova versión de 160 CV adoptada no Symbioz presenta cifras impresionantes: 98 g de CO2/km e 4,3 l/100 km WLTP. O novo Espace non queda atrás, con 4,8 l/100 km e 108 g/km de CO2 para o seu motor de 200 CV. A caixa de cambios combina dúas marchas para o motor eléctrico principal e catro marchas para o motor de combustión, favorecendo o consumo e as emisións.
O Symbioz xa dispón do novo motor full hybrid E- Tech de 160 cabalos, con consumos de 4,3 l/100 e motor térmico, de 1.8 litros