
Renault eleva a potencia do seu híbrido ata 160 cabalos, quince máis, e consegue reducir os consumos no seu modelo compacto fabricado en Valladolid, cun prezo desde 30.019 euros
20 jul 2025 . Actualizado á 05:00 h.O Symbioz é un dos modelos compactos de Renault, cos seus 4,41 metros, situado entre o Captur e o Austral, e que agora mellora a súa oferta híbrida cun novo motor que pasa dos 145 aos 160 cabalos.
E isto conséguese ao dotar ao seu motor de combustión, que é uns 4 cilindros de 1.8 litros, dunha inxección directa que aumenta a súa presión a 350 bares e tamén reduce os seus consumos, grazas a que é un motor de ciclo Atkinson, con fase máis curta de compresión. Este motor de gasolina vai complementado por dous motores eléctricos, un que se emprega para a caixa de cambios e outro de 49 cabalos para a tracción dianteira. Con este sistema o Symbioz Full hybrid E-Tech, que non é enchufable, acelera de 0 a 100 km/h en só 9,1 segundos e consegue consumos moi baixos, no noso percorrido de probas por baixo dos seis litros aos 100 quilómetros.
ATA SETE PRAZAS
Pero o Symbioz é ante todo un modelo polivalente apto para mozos ou maiores, para familia ou para lecer e aventura. Porque para os que necesiten sete prazas hai versións equipadas con terceira fila de asentos, e se non, goza dun enorme maleteiro, de entre 492 e 624 litros grazas ao seu tallo traseiro deslizante.
Con estas características, o Symbioz de Renault ofrece tres versións de equipamento, a evolution ao prezo de 30.019 euros, a techno, a esprit Alpine e a máis equipada iconic que xa está nos concesionarios cun prezo de 35.299 euros.
Ao volante, o Symbioz fai notar a súa cabalería ampliada e as evolucións na súa caixa de cambios, que agora son máis rápidos e ademais limita vibracións e ruídos do motor. O coche é moi amplo, incluso nas prazas traseiras e o teito solarbay, de diante a atrás, contribúe á sensación de espazo, e é moi cómodo coa súa tecnoloxía de opacidade programada.

Ademais, ofrece a tecnoloxía multimedia openR link con Google integrado sobre unha pantalla táctil vertical de 10,4 polgadas, onde Google Maps encárgase da navegación, Google Assistant comunícase co condutor mediante a voz e Google Play facilítanos aplicacións útiles. Tamén as ADAS, asistencias á condución, que ás veces resultan moi intrusivas, pódense desconectar con só tocar unha tecla.
O Symbioz full hybrid E-Tech 160 é un produto Made in Spain, fabricado en Valladolid, garantía de calidade.