Apoiado por tecnoloxías como a hibridación lixeira e o AdBlue, este Mercedes GLC ten baixas emisións e é unha excelente opción para viaxar. Ten un motor solvente que consome pouco, moito espazo interior e, ademais, tracción ás catro rodas.
Cunha brillante traxectoria dentro do Grupo Mercedes, o deseñador alemán Gorden Wagener foi o responsable de modelar o rechamante «hypercar» no que o fabricante incorpora o arsenal tecnolóxico desenvolvido desde o seu triunfal regreso á Fórmula 1.
A transformación cara á mobilidade eléctrica máis lenta do agardado, sumiu ao sector nunha profunda crise e ameaza con afectar a miles de postos de traballo
Con máis de 600 quilómetros de autonomía eléctrica, conta con bomba de calor de serie, planificación intelixente de rutas e opcións sofisticadas como suspensión pneumática, tripla pantalla MBUX Hyperscreen e faros que proxectan información sobre a calzada.
Mercedes decidiu prescindir dos modelos C e E nas súas versións deportivas cupé e cabrio para xuntalos nun único modelo, o CLE, que virá equipado con motores híbridos de última xeración.