TEMA Fiat

Últimos artigos publicados

14 oct 2018

O regreso ao futuro do gran 500

O 500X, de formato grande e con potencialidades de SUV na gama italiana, sofre agora unha remodelación que afecta máis ao seu equipamento e motores que á súa estética, onde o máis notable é a chegada dos faros FULL LED. Este modelo xa está á venda e durante este mes o seu prezo partirá dos 11.900 euros.

Juan Ares

18 mar 2018

A emoción dos italianos

O grupo Fiat Chrysler Automobiles tiña tantas novidades entre as súas marcas que acaparaba un amplo espazo no Salón de Xenebra con deportivos e todo terreos.

Juan Torrón

11 feb 2018

Correr na azotea

Esta colosal fábrica construída hai 95 anos en Turín para producir vehículos Fiat resultou ser unha obra mestra da funcionalidade, chegando a ser unha beleza industrial. ten como característica especial un circuíto de probas no tellado.

Óscar Ayerra

13 sep 2017

Viaxar ou acampar?

Caravana, autocaravana ou «camper»? Este último concepto está cada vez máis en auxe, ao ofrecer todas as vantaxes dunha casa motorizada pero cun investimento considerablemente menor. Son furgonetas de serie adaptadas para acampar con elas e no recente Caravan Salon de Dusseldorf Fiat mostrou a súa última aposta.

Andrés Losada

19 mar 2017

Mestre dos utilitarios italianos

Responsable durante preto de 40 anos dos modelos da casa Fiat, o seu traballo protagoniza a evolución da industria italiana do automóbil, e inclúe modelos ben coñecidos por ser fabricados baixo licencia en España por Seat, como o 600, o 850, o 124 ou o 127.

Ignacio Ferreiro González

09 oct 2016

Riva e 500, dúas iconas

Na caseta de Fiat uníronse dous símbolos da beleza italiana, por unha banda a embarcación Riva e por outro unha versión especial desta marca sobre o popular Fiat 500.

Juan Torrón

15 abr 2015

Tres modelos moi eficientes

Repasamos un urbano, un «crossover» e unha berlina, para analizar como se busca a eficiencia de consumo

J.A

15 mar 2015

Un colibrí na xungla do asfalto

O Twingo renóvase con audacia, reduce a súa lonxitude e coloca o motor na parte traseira para gañar espazo no habitáculo. O resultado, un coche  divertido e áxil para moverse con soltura pola cidade

Mariluz Ferreiro

16 mar 2015

Citroën afunde na crise

A súa división de automóbiles rexistrou no 2011 unhas perdas por 92 millóns de euros, fronte aos beneficios de 621 millóns no exercicio anterior