Antena 3 segue líder de audiencia e A 1 rexistra o mellor setembro en 14 anos

La Voz MADRID / EFE

TELEVISIÓN

Ferrán Torres y Lamine Yamal, celebrando uno de los goles del partido
Ferrán Torres e Laminar Yamal, celebrando un dos goles do partido ERDEM SAHIN | EFE

O máis visto foi o partido de fútbol para a clasificación do mundial Turquía-España, cun 32% de cota de pantalla e 3,7 millóns de espectadores. TVG remata o mes cun 9%

01 oct 2025 . Actualizado á 10:47 h.

Antena 3, cun 13% de cota de pantalla mantense como cadea líder, mentres que A 1, co 11,6%, ocupa a segunda posición aínda que co mellor setembro dos últimos 14 anos. Telecinco sitúase en terceiro lugar, co 9,2%, e o cuarto posto é para as autonómicas, cunha cota do 8,5%.

Segundo o informe mensual de setembro do comportamento dos espectadores en televisión de Barlovento Comunicación, a emisión máis vista do mes tivo lugar nA 1 o domingo 7 de setembro e foi o partido de fútbol para a clasificación do mundial Turquía-España, cun 32% de cota de pantalla e 3,7 millóns de espectadores.

O minuto de ouro produciuse, concretamente, durante esa emisión (ás 22.10 horas) cunha audiencia de 4,4 millóns. Neste ránking de cadeas en aberto, tras as autonómicas o quinto lugar ocúpao LaSexta (5,9% de cota) e o sexto, Catro (5,6%).

Os informativos diarios máis vistos en España seguen sendo os de Antena 3 que se manteñen de xeito ininterrompido como os de maior audiencia desde hai 6 anos e 9 meses cunha media de 1.819.000 espectadores e 19,3% de cota de pantalla.

O tempo de consumo diario por espectador (os que ven a televisión cada día) é de 275 minutos, dous minutos menos que en setembro do 2023.

Mínimo histórico de consumo de televisión en setembro

Segundo este informe, e sobre un universo de poboación de 47,1 millóns, cada persoa dedicou unha media de 153 minutos (dúas horas e 33 minutos) a ver a televisión tradicional en setembro, o que representa seis minutos menos que o mesmo mes do ano pasado, é dicir, unha baixada do 4%, un mínimo histórico mensual.

Os grupos demográficos que máis tempo consomen a televisión son os maiores de 64 anos (299 minutos) e as mulleres (164 minutos), Por comunidades autónomas, Asturias encabeza a lista con 192 minutos seguida de Galicia (173), o resto ten unha media de 172 minutos.

Antena 3 é líder en mulleres, en individuos de 25 a 44 anos e na franxa de máis de 65 anos, mentres que A 1 é máis vista por homes, nos grupos de 13 a 24 anos e no colectivo con idades entre 45 e 64 anos.

O tempo de consumo híbrido (outros consumos audiovisuais) é de 52 minutos por persoa ao día, tres minutos máis que en setembro do 2023, é dicir, un aumento do 6%.

A audiencia exclusiva desta modalidade, é dicir o número de persoas que usa o televisor para outra actividade diferente a ver a televisión tradicional, é de 3.305.000 espectadores.

TV3, a cadea autonómica máis líder

Respecto ás cadeas autonómicas, TV3 encabeza o ránking de maior cota co 14,6%, seguida de Aragón TV co 11,7% e TVG co 9% de cota de pantalla nos seus ámbitos de emisión. O máis visto da Galega foi o Luar do 12 de setembro, cun 16,6% e máis de 100.000 televidentes, seguido do Land Rober do 11 de setembro, cun 14,4% (96.000 espectadores) e Deportes 2, do 14 de setembro, cun 12,6% e 94.000 espectadores. Tamén figuran entre as emisións máis vistas da autonómica galega os informativos, cunha cota media de pantalla do 12,4%

A estas séguenlle Canal Sur (8,9%), ETB2 (7,7%), CMM (6,5%), TVCAN (6,4%), Telemadrid (4,9%), IB3 (4,5%) e Canle Estremadura TV (4,5%), entre as dez primeiras.

O conxunto de temáticas de pago conseguen o 11,6% de cota co seguinte top 3 de cadeas: LALIGA TV por M+ (0,5%), DAZN LaLiga (0,4%) e MOVISTAR PLUS+ (0,3%).

Por grupos editoriais, Atremedia é o grupo líder co 25,9% de cota, seguido por Mediaset cun 23,6% e Grupo RTVE co 17,6%.