Patrocinado porPatrocinado por

O estaleiro de Viana empeza a construír o cruceiro para o Xapón de 100 millóns

Alejandra Pascual Santiago
alejandra pascual VIGO / LA VOZ

SOMOS MAR

Acto de la puesta de quilla del crucero para Japón en Viana do Castelo.
Acto da posta de quilla do cruceiro para o Xapón en Viana do Castelo. VIANA WEST SEXA

Trátase dun pedido de luxo de 110 metros de eslora para o sueste de Asia

10 jul 2025 . Actualizado á 04:50 h.

O estaleiro de Viana do Castelo, West Sexa, deu un importante paso adiante co inicio da construción do cruceiro para a naviera xaponesa Ryobi Holdings. A factoría naval do grupo Martifer anunciou esta semana a recente celebración da cerimonia de posta de quilla deste pedido valorado en cen millóns de euros.

O estaleiro do norte de Portugal dará forma durante os próximos dous anos a unha embarcación que medirá preto de 110 metros de eslora e 19 de manga. A compaña nipoa que confiou ao naval luso este importante pedido empregará a embarcación para sucar os mares do Xapón e do sueste asiático. Trátase dun cruceiro estilo boutique, cunha exclusiva capacidade a bordo para entre 100 e 150 pasaxeiros.

VIANA WEST SEXA

Con sede na cidade de Okayama, a naviera xaponesa que irrompeu no sector naval portugués a finais do 2023 é unha compaña centenaria que brinda servizos de transportes, autobuses, taxis, loxística e turismo. «Cada barco nace dun soño. Celebramos este fito co corazón cheo de orgullo e a promesa de enfrontar cada etapa da construción con innovación e dedicación», aseverou o estaleiro de Viana do Castelo no anuncio da cerimonia de posta de quilla. O obxectivo é que este buque hotel estea á boia no 2027.

O pasado 30 de xuño, unha delegación do xigante grupo asiático Ryobo desembarcou no norte de Portugal para a conmemoración do inicio da construción. Recibidos por representantes do grupo Martifer, atenderon a colocación do primeiro bloque de aceiro. A adxudicación deste pedido para o segmento das travesías de luxo valorado en cen millóns non é casualidade. A naviera tivo moi en conta a experiencia que gañou na última década o estaleiro que ocupa as antigas instalacións dos Estaleiros Navais de Viana do Castelo no segmento dos minicruceros.

RCYC

O cruceiro para o holding Ryobo compartirá bancadas coa posta a punto do Star Seeker, unha nave polar oceánica con 112 suites que operará a naviera norteamericana Windstar Cruises. Trátase do quinto pedido de expedición para augas xeadas que forxa o estaleiro portugués e a bordo terá espazo para aloxar a 224 viaxeiros. A factoría do norte luso empezou a explorar este segmento no 2018 da man da compaña marítima Mystic Invest. Desde entón, construíu o World Explorer, o World Navigator, o World Voyager e o World Traeller.

Outra industria importante é a dos minicruceros fluviais para o Douro. Neste ámbito, realizaron pedidos para firmas de Portugal e de Australia. Empresas e auxiliares navais galegas contribuíron nos últimos meses á construción desta flota.

En Vigo

O naval de Vigo mantivo a súa puxanza nos últimos anos grazas aos pedidos para construír pesqueiros, ferris, patrulleiras, remolcadores e, sobre todo, buques oceanográficos. Había un nicho de mercado no que llas prometía felices hai só seis anos: os cruceiros. A quebra de Hijos de J. Barreras deu ao traste con aquelas grandes esperanzas. Cando o histórico estaleiro empezou a levantar o luxoso transatlántico para o grupo de The Ritz Carlton eloxiábase a capacidade de adaptación da industria galega e chegáronse a anunciar media ducia de pedidos. O luxoso Evrima nin sequera se completou nas bancadas de Beiramar e a cadea norteamericana encargou uns xemelgos en Francia. Mentres tanto, no último lustro foi o estaleiro privado da veciña Viana do Castelo, West Sexa, o que logrou afianzarse neste segmento dos minicruceros.