A peza audiovisual de 16 minutos conta con Rossy de Palma, Diane Kruger e Vincent Cassel entre os seus protagonistas
12 dic 2025 . Actualizado á 08:44 h.Zara volve demostrar que o seu universo creativo vai máis aló da moda. A firma galega estreou onte á noite Le Dîner, unha curtametraxe do Nadal de 16 minutos que combina cine, moda e repartición de luxo. O proxecto, producido por Little Spain e dirixido por Santos Bacana e Rogelio González, consolida a ambición audiovisual da marca.
A historia transcorre nun dos restaurantes máis elegantes de Madrid, onde Rossy de Palma exerce como dilixente xefa de sala. «É moi importante que lembredes o que vos digo sempre: que o cliente sempre ten... corazón», indícalle ao persoal antes de comezar o servizo. Enseguida chegan os visitantes de luxo, nunha repartición formada por Diane Kruger, Damson Idris e Dylan Penn, que pronto se enfrontarán a un contratempo no local que os porá a proba ante as adversidades. A chegada dun atractivo e misterioso descoñecido, interpretado por Vincent Cassel, será o que cambie irremediablemente tórnalas dunha velada accidentada que rematará sendo máxica grazas á colaboración e confraternidade entre persoas que se habían desacostumbrado ás conexións máis humanas.
A música do pianista de jazz cubano Chucho Valdés, escondido como cociñeiro do local, pon a guinda deste conto do Nadal sobre a necesidade de reforzar as relacións e pór en valor o que nos une como seres humanos.
Le Dîner, que se estreou este xoves, 11 de decembro, e pode verse a través das canles dixitais de Zara, mantén o selo visual característico de Little Spain: unha atmosfera coidada, iluminación íntima, elegancia sen artificios e un gusto especial polos encontros humanos que se converten en pequenas historias. O resultado é un híbrido entre curtametraxe, peza artística e campaña do Nadal, fórmula coa que Zara foi construíndo unha linguaxe propia.
A película do Nadal do 2021
Zara non é nova no terreo cinematográfico: no 2021 sorprendeu con Ou Night Divine, a súa primeira gran película do Nadal, dirixida nada menos que por Luca Guadagnino, un dos cineastas máis prestixiosos de Europa. Aquel mediometraje, ambientado nun hotel nevado nas montañas de St. Moritz e protagonizado por John C. Reilly, consolidou un modelo de branded content único no sector: historias completas, con narrativa propia e repartición internacional, que van moito máis alá da publicidade convencional. Desde entón, a firma foi achegándose cada vez máis á linguaxe cinematográfica —desde campañas rodadas como pequenos curtos ata colaboracións con directores de renome—, un camiño que desemboca agora en Le Dîner, a súa nova aposta do Nadal.