
«É como pechar un círculo», expresou a cantante, nova embaixadora da marca de moda estadounidense para a campaña de outono
10 sep 2025 . Actualizado á 12:15 h.Rosalía é a nova embaixadora de Calvin Klein. Como supuñan a maioría dos seguidores da cantante, era ela quen se escondía tras a misteriosa campaña da marca de moda estadounidense. Para ela, é como «pechar un círculo». «Amo a marca e é unha honra; a súa roupa interior foi un elemento básico no meu gardarroupa durante anos», dixo a estrela española nun comunicado que difundiu a revista Billboard.
A nova campaña para a tempada de outono acompáñase de varias fotografías e un vídeo, baixo o título Rosalía Turns It Up (algo así como «Rosalía o dá todo»), no que, con poses sensuais e provocativas coas que a artista caldea o ambiente, apóstase polo minimalismo, a través do branco e do negro como cores predominantes da proposta estética.
A elección cromática non é casual, e aínda que en parte débese maioritariamente á visión artística da fotógrafa Carlijn Jacobs, segundo avanzou a propia Rosalía en Vogue, a catalá non é allea á proposta visual. O branco foi o cor protagonista das súas últimas aparicións en público ou os seus posts en redes sociais, polo que moitos interpretan que se corresponderá co seu próximo proxecto musical, coñecido provisionalmente co nome xenérico de R4, pero cuxo título se rumorea que será LUX. «É unha cor ao que sempre me sentín conectada, encántame», defendeu.
Aínda que asegura que o minimalismo xa era parte do seu anterior proxecto, Motomami, e non lle falta razón, o certo é que nesta nova era artística parece aceptar desposuírse das cores rechamantes, optando polo coñecido no mundo das tendencias como nuncore —un termo que fai referencia á austeridade estética das monxas—.
Na campaña de Calvin Klein, dáse aínda maior énfase nesta estética desposuída dos excesos polos que era coñecida anteriormente Rosalía. Tanto a roupa interior como os fondos, ou incluso unha tentadora serpe albina que percorre o corpo da cantante, redúcense en todo momento ás cores branco e negro.
Nun momento do vídeo, o vídeo de presentación da campaña tórnase máis surrealista, cando Rosalía parece estar metida no centro dun caleidoscopio, cos seus imposibles xogos de espellos pero sen perder a esencia minimalista. «Como fotógrafa, Carlijn propuxo a súa visión e foi unha absoluta honra poder colaborar con ela e CK para que estas imaxes existan», explicou a cantante en Vogue.
Como acompañamento, e en parte para contentar aos seus fans, ávidos de novas cancións da artista dO mal querer, destaca no anuncio oficial o uso da canción De madrugá, nunha versión inédita ata o momento.
O tema non é precisamente un descoñecido para os seus seguidores. Ao parecer, trátase dun descarte dO mal querer (2018), que por razóns descoñecidas non foi incluído finalmente no álbum, aínda que a artista o cantou en cada parada do seu circuíto de promoción do álbum.
Pero a versión incluída no anuncio de Calvin Klein presenta notorias diferenzas co tema orixinal. Tanto na produción artística e musical como na única estrofa que escoita, que non se corresponde con ningunha das que cantara en directo. Ademais do pegadizo retrouso, inclúe varios versos inéditos ata o momento. «Non hai unha arma, unha glock ou beretta que dispare e tráiate de volta», canta no tema que aparece no anuncio.
Descoñécese, polo momento, se a canción, nesta nova versión, formará parte do seu novo álbum de estudo ou se, pola contra, só decidiu recuperar este tema como exclusiva banda sonora da proposta visual de Calvin Klein.