A procura de radios, pilas e hornillos esténdese a internet

j. v. l. REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

PACO RODRÍGUEZ

A demanda de xeradores eléctricos incrementouse en máis dun 500% con picos sete veces superiores a un día normal

30 abr 2025 . Actualizado á 05:00 h.

Esgotados os recursos dispoñibles inicialmente nas tendas físicas e en canto volveron as conexións de electricidade e internet a demanda de artigos destinados a sobreporse a estas situacións de carestía hase traslado á rede.

O comparador de prezos Idealo e a coñecida web de artigos de segunda man Milanuncios dan, cos seus datos, unha idea de como se moveu este mercado ao longo das últimas horas. A demanda de xeradores eléctricos, cámping gas, velas, pilas e incluso transistores e outros produtos relacionados co apagamento masivo que se produciu onte na península ibérica disparouse máis do 500%, sobre todo dos xeradores, que rexistraron picos do 600%, sete veces máis que un día normal, tal como recolle axénciaa Efe.

A partir das 23.00 horas do luns, cando a subministración eléctrica estaba restablecida en boa parte de España, Milanuncios rexistrou un pico de demanda dos produtos que se consideran imprescindibles para o kit de emerxencia recomendado pola presidenta da Comisión Europea que se prestou a tantas chanzas hai só unhas semanas.

Radios, transistores, hornillos, cámping gas ou incluso velas convertéronse de xeito case repentino en obxectos de desexo. En realidade, a demanda destes bienes e doutros relacionados como as grelladas no mercado de segunda man xa se incrementou, pero nas últimas horas a subida situouse entre o 24 e o 73%.

Por se volvese ocorrer

«A raíz das declaracións da Unión Europea e o apagamento produciuse un crecemento rechamante de persoas que están a buscar estar preparadas por se volvese ocorrer e queren facelo cos prezos máis alcanzables», di Íñigo Vallejo, de Milanuncios.

Produtos como velas ou baterías portátiis duplicaron a súa demanda en 24 horas, mentres que nas placas de cociña portátiis observouse un crecemento do 82% no conxunto das tendas dixitais.

Grandes cadeas como Leroy Merlin confirmáronlle a Efe que constataron incrementos de máis do 500% comparado co mesmo día do ano pasado. «Prevemos que nos próximos días poden seguir unha tendencia similar», explica o responsable desta liña de produtos en España da compaña francesa de produtos do fogar, Ernesto Salvador.