Televisión de Galicia pecha o 2023 cun 11% de audiencia, o mellor dato desde o 2012

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

Antena 3 lidera as badaladas e tamén o mes de decembro, o que supón dous anos e dous meses consecutivos

17 ene 2024 . Actualizado á 19:03 h.

Televisión de Galicia pechou o 2023 no 11% de cota de pantalla, o dato máis elevado desde hai once anos. Concretamente, a Galega é a preferida da audiencia tanto para informarse como para entreterse. Así, os espazos informativos de TVG son os máis vistos en Galicia, e no entretemento, na franxa máis vista do día, o prime time, TVG conseguiu un 11,1% de media, a cota máis elevada dos últimos sete anos, segundo informa Europa Press, grazas, entre outros, a espazos como Luar, Land Rober, Bamboleo e Atrápame podar.

Nun momento de importantes avances, marcados polo forte investimento en innovación tecnolóxica e a piques de estrear a nova plataforma dixital, TVG segue sendo un ano máis a canle pública máis visto de Galicia, superando a TVE en case dous puntos (9,3%).

Os servizos informativos de TVG foron os máis vistos en Galicia neste 2023. Contaron cunha audiencia total de 2.415.000 telespectadores, o 91,8% dos galegos de catro e máis anos.

Neste campo destacan as cotas dos informativos da franxa do mediodía, o espazo de noticias de proximidade Galicia noticias, cunha media anual do 20,8% e o Telexornal mediodía, cunha cota media do 18,8%.

Por días da semana, destacaron as cotas de pantalla dos días laborables: luns (11%), martes (11,2%), mércores (11,3%), xoves (12,4%) e venres (12,1%).

Antena 3, líder tras dous anos

O ránking de audiencia das cadeas en aberto de decembro seguiuno liderando Antena 3 cun 12,7% de cota de pantalla (-0,8 respecto a decembro do 2022) e 35,7 millóns de persoas que a viron durante polo menos un minuto, co que xa é líder durante dous anos e dous meses consecutivos.

Nese podio das dez máis vistas en decembro, segundo datos de Barlovento Comunicación, extraídos de Kantar Media, empataron en segundo lugar A 1 e Telecinco cun 10% de cota. A 1 baixou 2,7% de cota con respecto a decembro do 2022 e Telecinco 0,7. Despois situáronse as autonómicas, cun 8,2 ; La Sexta, cun 6%; Catro cun 5,4; A 2 e Energy cun 2,9% ambas as; FDF, cun 2,8%, e Neox cun 2,1%.

Os informativos de Antena 3 (1,9 millóns de audiencia media e 18% de cota) xa son os máis vistos desde hai 49 meses consecutivos na media da audiencia media das principais edicións de sobremesa e noite. Os dA 1 (1,2 millóns de audiencia media e 11,2% de cota) foron a segunda opción máis vista e os de T5 (case 1,2 de audiencia media e 10,8% de cota) os terceiros.

En decembro, preto de 43,3 millóns de telespectadores viron polo menos un minuto ('espectadores únicos', no argot televisivo) as cadeas en aberto, o 94% de cobertura. E 28,1 millóns chegárona a ver un minuto pero cada día, é dicir, o 60,8% da poboación.

O tempo de consumo diario por espectador (sobre os que acenden e ven a televisión cada día) foi de 305 minutos ( seis menos que o mes de novembro do ano pasado).

Os grupos que máis tempo consumiron tele (por persoa e día) foron as mulleres (199 minutos) e os maiores de 64 anos (345 minutos) e, por rexións, Asturias (213 minutos), Castela A Mancha (212) e Castela León (201). Pola contra, rexistráronse 2,6 millóns de 'telefóbicos', o 6% da poboación, que non a viron en ningún momento este mes.

As badaladas

Segundo informa Barlovento, Antena 3, con Cristina Pedroche á cabeza, foi tamén a raíña das audiencias do minuto que vai das 24.00 horas ás 24.01, con 5,6 millóns de telespectadores e 34,4% de cota de pantalla, seguida dA 1, que logrou 4,3 millóns e un 27%, con Ramón García, Ana Mena e Jennifer Hermoso. As badaladas foron vistas por 15,2 millóns de persoas de media (un millón menos que nas anteriores), cunha cota de pantalla (porcentaxe de espectadores que ven un programa sobre o total do consumo televisivo) do 93,3% nas total cadeas, 28, que as retransmitiron, un 1,4% menos que no 2022.