Movistar+ lanzará a súa propia plataforma de contidos para non clientes

b. p. l. REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

Movistar+ apuesta por las series de ficción propias, como es el caso de «Gigantes»
Movistar+ aposta polas series de ficción propias, como é o caso de «Xigantes» Movistar+

A súa televisión por Internet ofrecerá desde xuño series e programas propios e de terceiros

03 may 2019 . Actualizado ás 11:32 h.

Vencer a servizos como Netflix, HBO e Amazon Prime parece unha misión imposible, así que Telefónica optou por unirse a eles e crear a súa propia plataforma de televisión por Internet (OTT) á que poidan abonarse todos os usuarios independentemente da operadora con quen teñan contratados os seus teléfonos e a súa conexión a Internet.

Por unha cota de 8 euros ao mes, os usuarios que non sexan clientes de ningunha das modalidades de Fusión terán acceso aos contidos orixinais de Movistar + que se ofrecen nas súas canles exclusivas #0 e Imos. Entre estes últimos inclúense contidos deportivos, aínda que non de carácter premium, como o fútbol.

A nova plataforma ofrecerá tamén Movistar Series e Movistar Seriesmanía, o que suma unha oferta global de 300 series e documentais, 270 películas e 60 programas en servizo baixo demanda que incluirá tanto contidos propios como de terceiros. Movistar+ conta con espazos exclusivos como os espazos nocturnos Latexa Motiv, programa de Andreu Buenafuente, e A resistencia, de David Broncano.

Ademais, renova a súa aposta por ofrecer cada ano 13 series orixinais, entre as cales destacan títulos como Xigantes, O embarcadoiro, Mira o que fixeches, A peste ou Arde Madrid.

A entrada no mundo das plataformas OTT abertas a todos os clientes independentemente de cal sexa o seu operador forma parte dunha estratexia deseñada para incrementar os resultados da compaña nun momento en que o mercado dos servizos audiovisuais a través de Internet está en pleno crecemento a nivel mundial.

A de Movistar+ será, en opinión do presidente da compaña en España, Emilio Gayo, «a oferta máis completa» do mercado. Asegurou que a televisión da operadora foi un «éxito», xa que acceden a ela máis do 80 % dos clientes de banda larga da compaña.

A nova plataforma empezará a operar en xuño e terá a opción de dúas pantallas de visionado simultáneas. En opinión de Emilio Gayo, pode servir para que os usuarios coñezan os produtos de Movistar+ e poidan amplialos con outros contidos incluídos nos seus paquetes de Fusión.

Ao mesmo tempo, Telefónica anunciou onte que tamén en xuño comezará a ofrecer aos seus clientes de Fusión a posibilidade de contratar servizos de banda larga para segundas residencias. Aqueles que teñan contratado o paquete Fusión Total Plus poderán acceder a Internet na súa segunda vivenda por 15 euros ao mes, que serán 20 euros mensuais no caso dos clientes de Fusión Total e de 30 euros por mes para o resto.

Así mesmo, Telefónica anunciou o próximo lanzamento dun servizo denominado Priority orientado a mellorar a satisfacción de 1,5 millóns de clientes dos paquetes máis completos de Fusión. Eles terán atención prioritaria e personalizada por parte de axentes especializados.

No principio do ano a compaña lanzou a plataforma de financiamento Movistar Money e no segundo trimestre porá en marcha Movistar Car, que permitirá converter o vehículo nun coche conectado.