LeapMotor, a marca chinesa de Stellantis

Por Juan Torrón

MOTOR ON

-

Os nomes dos seus coches, T03 e C10, denotan que estamos a falar de coches chineses. E é que LeapMotor é a marca asiática do grupo Stellantis. Agora, o seu terceiro modelo chamarase B10.

19 oct 2025 . Actualizado á 05:00 h.

L a marca asiática chegou ao Grpo Stellantis sen apenas ruído. Tratábase dunha joint venture entre o fabricante chinés e Stellantis (cun 51 por cento). O atractivo dos seus deseños, a eficacia do seu motores e sobre todo os seus prezos hana catapultado a todas as exposicións do grupo en toda Europa. Ademais, estes últimos días atrás a marca anunciou que podería fabricar os seus futuros modelos en plantas españolas, máis concretamente na de Figueruelas, en Zaragoza.

LeapMotor chegou ao mercado con tan só dous modelos, un pequeno denominado T03, que, pensado para a cidade, ofrécese cun prezo de tan só 10.700 euros se lle aplicamos todas as axudas ao Plan Moves III. O segundo coche foi un monovolume de gran tamaño, o C10 REEV, cuxa tecnoloxía lle permite facer máis de 1.000 quilómetros sen encher e todo iso cun prezo de 26.800 euros, tamén con axudas.

Agora, aproveitando o salón de vehículos eléctricos, LeapMotor quixo presentar o seu terceiro modelo no mercado español. Trátase do B10, un SUV cento por cento eléctrico. No seu deseño buscaron estilo, posicionamento e sobre todo innovacións técnicas.

A súa imaxe exterior irradia, segundo a propia marca, unha enerxía xuvenil con curvas elegantes e liñas dinámicas que buscan darlle un aspecto audaz e moderno. No seu frontal xogan no seu deseño as luces diúrnas con faros Wing Star, con tecnoloxía Full LED e luz de estrada automática. Na súa vista lateral destacan as lamias de aliaxe Star Sports e os tiradores ocultos das portas. No seu interior ofrecerá o maior espazo do seu segmento para ocupantes e maletas.

No apartado mecánico, o LeapMotor B10 está propulsado por un motor eléctrico de alta eficiencia que desenvolve 218 CV de potencia e ofrece un par de 240 Nm. O cliente pode elixir entre dous paquetes de baterías. O de 67,1 kWh conta con 434 quilómetros de autonomía WLTP, mentres que o de 56,2 kWh pode percorrer ata 361 quilómetros segundo o protocolo WLTP.

O LeapMotor B10 ofrece ata 17 axudas para garantir unha condución intuitiva e segura por un prezo de 19.900 euros