
O novo sistema de condución autónoma desenvolvido por Qualcomm e o construtor alemán foi validado para o seu uso por fabricantes de automóbiles en máis de 60 países.
11 sep 2025 . Actualizado á 12:30 h.Qualcomm Technologies e BMW presentaron no salón do automóbil de Múnic Snapdragon Ride Pilot, un novo sistema de condución autónoma (AD) resultado dunha colaboración de tres anos. Deseñado para cumprir cos máis altos estándares de seguridade, é compatible con niveis de condución automática AD que van desde o programa de avaliación de automóbiles novos NCAP ata as capacidades de navegación urbana e na estrada de nivel 2+ en piloto automático (NOA).
Snapdragon Ride Pilot debutará a nivel mundial no novo BMW iX3, o primeiro vehículo de produción da Neue Klasse de BMW, e foi validado para o seu uso en máis de 60 países, cunha expansión prevista a máis dun centenar ao longo do 2026. Está dispoñible para todos os fabricantes de automóbiles a través de Qualcomm, cuxo director xeral do grupo Automotriz, Industrial e IoT Integrado, Nakul Duggal, sinalou que «a colaboración co equipo de enxeñería de BMW foi verdadeiramente transformadora, permitíndonos construír un sistema de primeira clase que agora está dispoñible para brindar as vantaxes de seguridade e comodidade da condución automatizada aos consumidores».
Unha das claves deste software é a percepción de 360 graos. O sistema utiliza unha visión baseada en cámara para a detección de obxectos, a visión da contorna, o recoñecemento de carrís, a interpretación de sinais de tráfico, a asistencia ao aparcadoiro, a monitoraxe do condutor e a cartografía. O rendemento da percepción mellórase utilizando a arquitectura de vista de paxaro (BEV) e novos métodos de extracción de información de cámaras de ollo de peixe. A percepción de baixo nivel entre a cámara e o radar está deseñada para reducir a latencia de seguimento, optimizar o rendemento do sistema en escenarios de seguridade activa e detectar interseccións urbanas complexas.
Snapdragon Ride Pilot cumpre as últimas normativas de seguridade, como NCAP, FMVSS127 e DCAS, e incorpora sólidas medidas de ciberseguridade, con cifrado multicapa e detección de ameazas. Admite actualizacións inalámbricas (OTA) e é totalmente personalizable, o que dá aos fabricantes de automóbiles a flexibilidade de adaptar solucións a todos os segmentos de vehículos.

O sistema ADAS do novo BMW iX3 baséase en Snapdragon Ride e ofrece funcións avanzadas como cambio de carril e adiantamento contextuais (o sistema inicia manobras baseándose en sutís sinais do condutor, como miradas ao retrovisor ou toques de dirección). O asistente activo de cambio de carril e autoestrada facilita a condución mans libres en estradas homologadas. O ecosistema tamén proporciona axuda ao estacionamento con detección de ocos baseada en IA e monitoraxe no habitáculo mediante cámaras.
O denominado «Supercerebro da Condución Automatizada» de BMW é un computador intelixente central impulsado por Snapdragon Ride cunha potencia de procesamiento vinte veces maior que a xeración anterior. Emprega unha arquitectura unificada que inclúe un conxunto de cámaras de alta definición de 8 e 3 megapíxeles e sensores de radar, o que permite unha cobertura de 360 graos.
O BMW iX3 tamén está equipado co chipset V2X 200 de Qualcomm Technologies para soportar comunicacións V2X, que permiten aos vehículos ver e oír máis aló da liña de visión dos sensores ADAS, o que axuda a reducir as colisións ao detectar riscos ocultos mediante a comunicación directa entre os vehículos e a súa contorna, como a infraestrutura viaria, os peóns e outros usuarios da vía.
IA en colaboración con Google
Por outra banda Qualcomm e Google Cloud anunciaron en Múnic a ampliación da súa colaboración para axudar aos fabricantes de automóbiles a ofrecer funcións de intelixencia artificial no vehículo. O axente de IA automotriz de Google Cloud, compatible cos modelos Google Gemini, integrarase co conxunto de solucións Snapdragon Dixital Chassis de Qualcomm e isto permitirá experiencias de IA personalizables que van máis aló de simples comandos proporcionando axentes mellorados, conversacionales e personalizados dentro e ao redor do vehículo. Con Automotive AI Agent combinado con Qualcomm Snapdragon, os construtores tamén poden reducir os tempos de desenvolvemento do sistema ao aproveitar unha arquitectura de referencia optimizada e capacidades predefinidas para casos de uso esenciais, como navegación conversacional, multimedia e entretemento e controis do vehículo.
«A IA redefinirá fundamentalmente a capacidade do fabricante de automóbiles para brindar experiencias dentro e ao redor do automóbil, facéndoas máis intuitivas, personalizadas e útiles para condutores e pasaxeiros», afirmou Shiv Venkataraman, vicepresidente de IA Aplicada de Google Cloud.
Google e Qualcomm Technologies contan cunha longa traxectoria en innovación automotriz. A colaboración entre ambas as compañas comezou en 2016 coa primeira experiencia Android integrada con Snapdragon, sentando as bases para o infoentretenimiento no automóbil. Desde entón, a relación expandiuse para incluír sistemas de cabina con IA, control de voz e navegación integradas, así como iniciativas para ampliar as actualizacións do sistema operativo Android Automotive en toda a industria.