Aínda quedan coches que emocionan

MOTOR ON

Cando algúns xa condenan a automoción tal e como a entendemos a día de hoxe, hai marcas que se empeñan en demostrarnos que ese non é o camiño elixido por todos. O BMW Serie 8 coupé, con motores e dinámica deportiva, a máis diso un aspecto impresionante, reconcíliache co automóbil.

14 ene 2019 . Actualizado ás 13:28 h.

Hai poucos cupés de leste porte no mercado, pero se hai que apuntar rivais citariamos ao Mercedes Clase S Coupé ou ao Lexus LC. Porque o Serie 8 Coupé mide 4,84 metros de longo e destaca polos seus exiguos 1,34 de altura. O seu morro longo auspicia motores grandes e potentes, mentres a prominente caída do teito cara ao gran portón posterior anuncia que as dúas hipotéticas prazas traseiras quedan limitadas a nenos ou jockeys de hipódromo.

O seu centro de gravidade baixo, a súa arquitectura lixeira a base de aluminio, magnesio e carbono e suspensións ríxidas garanten sensacións ao volante.

Probamos a versión 840d xDrive de seis cilindros en liña, tres litros de cubicaje, 320 cabalos e tracción total asociada a unha caixa de cambios Steptronic de oito velocidades. O seu prezo é de 112.600 euros, o de acceso á gama, que o converte nun coche moi exclusivo. Ofrece nesta versión unha aceleración de 0 a 100 kms/h. en só 4,9 segundos.

Para os que queiran máis aínda, BMW ofrécelles a versión M850i xDrive, que é o que ven nas fotos. Cun propulsor V8 de 4.395 cc. rende 530 cabalos, pero crava o 0-100 kms/h. en só 3,7 segundos, cunha sensación brutal de enerxía. Neste caso o seu prezo elévase ata os 140.400 euros.

Cando contemplamos ao bicho por diante destaca pola súa gran grella activa (ábrese e pecha para refrigerar mellor) acabada en negro e rodeada por dous marcos cromados en forma dos típicos riles da marca. Pero tamén chaman a atención os faros LED, os máis delgados na historia de BMW e con luces láser de iluminación selectiva como opción.

A traseira do coche é voluptuosa, cuns pasos de roda moi anchos, con lamias de 19 ou 20 polgadas no paquete deportivo M Sport, e remata cunha saída dobre de escapes con válvulas de apertura.

No interior combínase comodidade e deportividade. A posición de condución é moi baixa, pero cómoda. O condutor goza dun cadro de instrumentos dixital, complementado por unha proxección de datos no parabrisas. É o primeiro modelo da marca que goza do novo sistema operativo 7.0 que facilita máis información e máis rápida ao condutor.

A consola central, ademais de ofrecer un pomo de cambios de cristal tallado, mantén a tradicional ruleta para manexar a pantalla central de infoentretenimiento, navegador e teléfono.

Na toma de contacto co coche puidemos apreciar todos os atributos que se agardan dun cupé deportivo de luxo. Desde reaccións brillantes do seu propulsor diésel ata fidelidade na súa inscrición en curvas e reaccións nobres, Para gozar.