O soño de Kmy nace en Narón: «O máis caro da miña tenda é un abrigo de 24 euros»

Patricia Hermida Torrente
Patricia Hermida NARÓN / LA VOZ

NARÓN

Camila Blanco en Kmy Modas, Centro Comercial Narón, enseña la prenda más cara de la tienda.
Camila Blanco en Kmy Modas, Centro Comercial Narón, insignia a peza máis cara da tenda. JOSE PARDO

A emprendedora Camila Blanco acaba de abrir un establecemento de modas no centro comercial xunto ao Concello, «onde por menos de 50 euros levas o outfit completo»

01 nov 2025 . Actualizado á 05:00 h.

Que pasaralle á clienta que entre cun billete de 50 euros na tenda Kmy Modas? «Que lle sobrará diñeiro, jajaja. Poderase levar o outfit completo sen necesidade de gastar todo o billetico», asegura María Camila Blanco Rivera, que acaba de abrir este negocio no Centro Comercial de Narón. Ten 29 anos, dous fillos de tres anos e 18 meses. E durante un tempo compaxinou dous traballos para poder aforrar e «converter o meu soño en realidade». Nesta tenda de modas, o outono parece tan acolledor como a propia Camila: botíns con borreguillo, jerséis abrigositos, bolsos acolchados, negros, grises, algún fucsia. E prezos moi baratos: «O máis caro da miña tenda é este abrigo longo gris por 24 euros».

Para chegar ata aquí, este mozo empezou a traballar como dependenta aos 18 anos. «Eu son colombiana e formeime profesionalmente no mundo da moda, encántame a atención ao cliente; tras a pandemia que a todos cambiounos a vida, atopei parella (o meu agora esposo Andrés Suárez) e encargueime da venda en liña da súa empresa Sula Creacións», explica. Hai catro anos os dous viñéronse a España  desde Colombia «para conseguir un mellor futuro, e aquí tivemos ás miñas dúas bendicións: o primeiro neno naceu en Madrid e o segundo xa é galego».

A familia vive agora en Santa Icía (barrio naronés da Solaina). E Camila púxolle ao seu novo local o nome co que a chamaba a súa nai de pequena, «así o escribía ela cunha florecita». No seu currículo figuran grandes marcas como Mango ou Kipling. «En Galicia primeiro traballei de dependenta pero quería levar o meu propio negocio, lanzámonos con medo pero o meu marido é máis arriscado e estaba convencido de que o sacariamos adiante», asegura esta emprendedora, que agradece especialmente «a axuda da miña mami para conciliar cos nenos mentres tiña dous traballos». Admite que «todo foi retador pero estou moi emocionada».

Camila, en su tienda de Narón.
Camila, na súa tenda de Narón. JOSE PARDO

«O importante é a actitude»

A Kmy Modas poden achegarse «tanto mozos mozos como maiores, encántame axudar a combinar as cores e tamén cambiar a organización das pezas na tenda (levamos quince días e xa o fixen varias veces, jajaja)». Dáse a coñecer en Instagram e Facebook (kmy.modas), e a través do «voz a voz». A roupa é para as xeracións dos 20, 30, 40, 50, 60 e 70; «porque agora a calquera idade vas á moda e o que importa é a actitude, a recepción foi bo por parte do centro comercial e as clientas».

Camila apostou claramente «polos prezos alcanzables nun bo produto para fidelizar á clienta: o máis barato son as xoias a seis euros, hai calzado a 15, bolsitos a 12, vaqueiros a 14, fulares a 10 euros». Conta cunha zona infantil, con cocinita e mesa de debuxo «para que as nais concilien». Vende peluches e paraugas, pronto chegará o brilli-brilli de festa para Nadal. E Camila (ou Kmy) móstrase «feliz polo soño cumprido».