
Ferrol converterase esta fin de semana na capital do motor co seu rali
23 ago 2024 . Actualizado á 05:00 h.Más de 112 quilómetros de pura adrenalina e velocidade sobre o asfalto a través de seis municipios da comarca: Ferrol, Narón, Irixoa, Monfero, San Sadurniño e As Somozas. Son as claves da nova edición do Rali de Ferrol, que celebra esta fin de semana a súa 55º edición. Congregará por centos e centos de amantes do deporte, ademais das 126 parellas de pilotos e copilotos rexistrados, cos seus respectivos equipos, convertendo Ferrol na capital do motor.
Este ano chega cun formato inusual. Disputarase nunha soa xornada de competición, mañá sábado 24. Iso si, desde esta mañá xa haberá acción na urbe naval. Ás 11 horas arrincará un Shakedown na zona de Esmelle e ás 12 comezarán as verificacións técnicas no porto de Ferrol (para os participantes que non estean rexistrados na competición). Xa pola tarde, a partir das 19.30, a avenida de Esteiro converterase no epicentro da emoción coa cerimonia de saída pola que terán que pasar todos os rexistrados. FIMO volverá ser o lugar escollido para o parque de asistencia.
O día de competición
O sábado será cando de comezo a verdadeira competición a partir das 8.30 horas cun formato pouco habitual nos ralies galegos. A xornada da mañá estará formada por dúas pasadas ao tramo Irixoa-Monfero (9.24 e 12 horas) e unha a Monfero-Monfero (9.57 horas), que se manteñen invariables respecto a 2023. Pola tarde entran en acción tres tramos a dobre pasada, Ferrol-Ferrol (14.29 e 18.14 horas), con modificacións no seu trazado —«levamos dous anos sen celebralo así que é practicamente novo por San Mateo, Mandiá e Papoi»— ; San Sadurniño-As Somozas (15.12 e 18.57 horas), cun percorrido recortado na zona de meta; para rematar no popular As Somozas-As Somozas (15.45 e 19.30 horas), que se mantén sen apenas variación da edición pasada.
En total, 112,78 quilómetros de competición —359,88 quilómetros de rali con ligazóns— para facer as delicias dos amantes do motor.
Os TRAMOS
IRIXOA-MONFERO (13.99 kmt): Divídese en dúas partes. Os primeiros 7 quilómetros, un tramo rateiro e con curvas cegas, pechado, con maleza e grava. O final, máis aberto, amplo e con visibilidade.
MONFERO-MONFERO (14,12 kmt): Outro tramo emblemático do rali que tivo multitude de versións. Este ano replica o trazado do 2023 con dous puntos «espectaculares», Ou Viso (antes de chegar ao mosteiro), e a propia zona do mosteiro. É un tramo rápido con bo piso. Os pilotos coñéceno e gústalles.
FERROL-FERROL (9,78 kmt): Novo e moi técnico. A meta está en San Mateo e toca Narón. Transcorre pola zona de San Mateo, Mandiá e Papoi, polo local social, cara ao antigo asador. Ten dous chicanas para reducir a velocidade dos coches e para complicarlles un pouco máis os equipos.
SAN SADURNÑO-AS SOMOZAS (15 kmt): Este ano é máis curto e pode ser clave. Castrillón lembra que sempre dá sorpresas, con algún piloto que sofre ou que dá a sorpresa. Empeza moi rápido, cunha zona intermedia estreita. O final, a baixada ao río, con zonas vistosas para que se coloque o público. Tamén conta coa popular curva de Ferreira.
AS SOMOZAS-AS SOMOZAS (10,61 kmt): Idéntico ao do ano pasado, con moitos cambios de ritmo. Finaliza xusto na vila de As Somozas.