
Facturou 16.675 millóns, un 2% máis e reduce a débeda financeira neta en 236 millóns
19 jun 2025 . Actualizado á 21:41 h.El Corte Inglés obtivo no seu último exercicio fiscal (pechado o pasado 28 de febreiro) importantes crecementos nas súas principais áreas de actividade, así como en todas as magnitudes financeiras. O bo comportamento responde a melloras na eficiencia na xestión, a vocación de servizo ao cliente, así como a continua innovación e calidade dos seus produtos.
Todo iso permitiu situar o volume global de ingresos en 16.675 millóns de euros, o que representa un aumento do 2% sobre o exercicio anterior. A cifra de negocio incrementouse nun 4,3% a superficie comparable. A marxe bruta mostra un crecemento do 4,5%, no que destaca o bo comportamento da marca propia, que complementa a sólida oferta de firmas nacionais e internacionais.
As melloras na xestión reflíctense tamén no ebitda (resultado operativo) do grupo consolidado, que se eleva ata os 1.209 millóns de euros, un 11,9% máis que o ano anterior. En canto ao resultado, o beneficio antes de impostos foi de 682 millóns de euros, cun beneficio neto de 512 millóns de euros (un 6,7% máis que o pasado exercicio), mentres que o beneficio neto recorrente sitúase en 470 millóns. A débeda financeira neta reduciuse en 263 millóns de euros, o que supón 1,5 veces o ebitda.
Áreas de actividade
O negocio de retail logrou unha cifra global de ingresos de 12.976 millóns de euros, cun crecemento do 3,9% a superficie comparable. Destaca o forte posicionamento da área de moda e beleza, que rexistrou un incremento nas súas vendas do 4,9% ata acadar os 5.704 millóns.
Tamén lograron crecementos relevantes as áreas de alimentación e hostalería, que incrementaron as súas vendas un 4,8%, ata os 3.044 millóns de euros. As áreas de fogar e electrónica melloraron as súas vendas un 3,4% e situáronse en 2.697 millóns de euros.
En canto á canle en liña, rexistráronse máis de 891,7 millóns de visitas ás webs e apps do grupo (858,2 millóns no 2023). A compaña conta con 14,9 millóns de clientes rexistrados en elcorteingles.es. Esta evolución positiva impulsou ata os 922 millóns de euros o ebitda de retail.
En canto a Viaxes El Corte Inglés, o seu volume global de ingresos situouse en 3.449 millóns de euros, cun crecemento do 4,3%, e o seu ebitda acadou os 101 millóns de euros. Doutra banda, El Corte Inglés incrementou este exercicio o seu beneficio neto nun 22,8% ata acadar os 50 millóns de euros. Pola súa banda, Seguros El Corte Inglés obtivo un resultado neto de 71 millóns tras crecer un 8,6% respecto ao ano anterior.
Finalmente, baixo a categoría de comercialización de espazos englóbanse arriendos ou relacións comerciais nas que o Grupo incorpora a terceiros que complementan a oferta dos clientes (como, por exemplo, ópticas, lavado e taller de automóbiles, barberías, clínicas dentais etc.). A súa cifra de negocios acadou os 83 millóns de euros no exercicio.