
Ambas as compañas selaron unha alianza
20 may 2025 . Actualizado á 16:42 h.Corporación Hijos de Rivera selou unha alianza con Destiny Spirits para a distribución de tres marcas desta última firma de bebidas espirituosas. Trátase de Ricetta Real Food Cocktails, Lilou Salted Gin e Tequila Brix. Co primeiro destes selos, Hijos de Rivera reforza a súa aposta polo segmento RTS (ready to serve), incorporando dous dos cócteles máis demandados do momento, «pensados especialmente para o consumo en momentos de aperitivo e tardeo». Lilou achega un enfoque diferencial cunha clara orientación cara ao mundo gastronómico, e Brix penétrase nunha das categorías de maior crecemento do sector, ofrecendo unha proposta que nace no corazón do Val de Tequila, «elaborada sen aditivos e co máximo respecto ao proceso tradicional».
Francisco Ucha, director xeral de Corporación Hijos de Rivera, explicou que a alianza «responde á vocación de establecer conexións a medio e longo prazo e impulsar a nosa rede de distribución en mercados estratéxicos», mentres que Joaquín Villanueva, CEO de Destiny Spirits, afirmou que o acordo «nos axudará a acelerar o noso negocio en común nos próximos anos».