Un incendio no box de McLaren deixa tres feridos por queimaduras

David Sánchez de Castro COLPISA

DEPORTES

Alejandro García | EFE

Unha fuga de combustible durante o «filming day» provocou un serio susto no circuíto de Montmeló

22 feb 2019 . Actualizado á 19:13 h.

Un venres que parecía que ía ser o máis tranquilo das dúas semanas de adestramentos de Fórmula 1 quedou marcado por un serio incidente no circuíto de Montmeló que, ao final, quedou en só un susto, por fortuna para os afectados. A media tarde deste venres, cando xa estaban a acabar unha xornada de rodaxe (un xa tradicional filming day), unha fuga de combustible no box de McLaren provocou un incendio que deixou tres mecánicos feridos.

O piloto que estaba no coche nese momento era Lando Norris, pero nin el nin Carlos Sainz sufriron ningún problema. Os servizos de emerxencia do Circuit inmediatamente extinguiron o incendio e evacuaron aos tres afectados ao centro médico. Dous deles tiñan queimaduras superficiais e un algo máis serias, en cara e pescozo. «Houbo un pequeno incendio no garaxe durante o filming day privado. O lume foi rapidamente extinguido polo equipo e os servizos de emerxencia do circuíto e o equipo médico atenderon inmediatamente aos afectados. Tres membros do equipo foron levados ao centro médico para recibir tratamento e foron dados de alta pouco despois», confirmaron desde McLaren nun comunicado.

Descoñécense as consecuencias do incendio e como afectará os plans da próxima semana, cando se vai a celebrar a segundo e definitiva quenda de test de pretemporada antes de viaxar a Australia para o arranque da tempada 2019. O suceso puxo unha nota negativa a un día que fora moito máis relaxado que os anteriores. Lando Norris e Carlos Sainz intercambiáronse durante o día ao volante do McLaren MCL34, o Fórmula 1, e un dos superdeportivos que a marca McLaren comercializa. O suceso ocorreu co F1, polo que se o chasis quedou afectado, quizá teñan que traer un novo desde Woking para que o martes poidan saír a pista a rodar. McLaren compartiu pista este venres con Williams e Racing Point, que como os primeiros usaron o venres para facer un filming day co que gravar diferentes vídeos con fins publicitarios durante todo o ano.

A era Key xa ten data de inicio

O suceso no garaxe de McLaren tapou a que fora ata ese momento a noticia do día: o acordo entre Toro Rosso e McLaren para que James Key, o flamante enxeñeiro fichado polos de Woking para ser o seu director técnico, comece cos británicos esta tempada.

Key vestirase por primeira vez coas cores de McLaren o 25 de marzo, dous días despois da súa última xornada con contrato con Toro Rosso. O enxeñeiro británico estaba atrapado, xa que aínda que o acordo entre el e McLaren fora asinado meses atrás, non foi ata que os de Faenza permitíronlle rescindir o seu contrato cando se viu liberado. A chegada de Key, que será substituído en Toro Rosso por Jody Egginton (o seu segundo ao mando), para finais de marzo é clave, xa que poderá porse inmediatamente non só a axudar coa progresión do monopraza de 2019, senón sobre todo co proxecto de 2020. A colaboración con Pat Fry, responsable do actual MCL34, será fundamental, aínda que son as novas ideas deste alumno avantaxado de Adrian Newey as que poden dar a badalada para que McLaren acabe de dar o salto.

A figura de James Key é unha das máis respectadas dentro do paddock da Fórmula 1, especialmente entre os enxeñeiros. De carácter afable, pero moi analítico, os seus deseños conseguiron colocar os Toro Rosso a alturas moi por amais das súas posibilidades, ás veces incluso á do propio Red Bull, para sorpresa e descontento do mesmísimo Newey, do que aprendeu todo.