Vettel fraquea antes da batalla de Singapura

Axencias

DEPORTES

FRANCK ROBICHON

O alemán acabou antes de tempo os segundos libres ao tocarse co muro, un dos grandes perigos do circuíto.

14 sep 2018 . Actualizado á 21:00 h.

Sebastian Vettel ten que sumar e, se pode, facelo máis que Lewis Hamilton, se quere manter as súas opcións ao título a final de campaña. O alemán queda sen marxe de fallo e, se ten que facelo, mellor que sexa nuns adestramentos libres como os deste venres, que en clasificación ou carreira, que lle pode custar moi caro.

O tetracampeón do mundo de Ferrari comprobou nas súas carnes unha das grandes dificultades deste circuíto de Singapura: os muros. Á falta de pouco máis de 20 minutos, Vettel coouse nunha das zonas rápidas do trazado asiático o xusto para rozar coas dúas rodas dereitas as proteccións. O incidente obrigoulle a entrar en boxes, onde confirmaron que tiña as dúas suspensións tocadas e que non podía saír de novo a pista.

Quedou nunha anécdota, pero que pode ser síntoma do que en realidade róldalle pola cabeza: sabe que ten que atopar os límites para bater a Lewis Hamilton. O líder do campionato sairá á fronte este domingo, pase o que pase, mercé aos 30 puntos que ten de vantaxe sobre el, pero todo o que sexa reducir esa diferenza será un bo resultado para Vettel. Ferrari atópase nun momento crítico, cun cambio de pilotos en botas para a próxima campaña, e preto (pero non o suficiente) de acabar con once anos de seca no Mundial.

Non é a primeira vez que se lle atragoa Singapura a Vettel. O ano pasado deixouse case todas as súas opcións de chegar con vida (deportiva) a final de tempada cun accidente aquí, no que tamén levou por diante a Kimi Räikkönen. Esas pantasmas que roldan a cabeza do xermano son o seu peor inimigo, incluso por amais duns Mercedes que parecían máis tapados do previsto nos libres deste venres ou uns Red Bull que, nun trazado onde a unidade de potencia non é crítica como nos anteriores, deron un paso adiante. A sensación xeneralizada é que Vettel pode gañar con autoridade. pero tamén que pode perder. Kimi Räikkönen acabou á fronte a xornada, con 11 milésimas de vantaxe fronte a Hamilton, e a certeza en Ferrari de que teñen moito que dicir.

Sainz e Alonso, salto adiante Lonxe de Spa e Monza, as unidades de potencia Renault respiran. A pesar de o asfixiante do ambiente na cidade-estado asiática, non só Red Bull, senón tamén a propia escuadra Renault e McLaren deron un salto de calidade con respecto ás fins de semana anteriores.

Carlos Sainz callou o seu mellor venres do ano. O sexto posto converteulle no mellor do resto, tendo en conta de que Vettel non puido rodar en condicións de volta rápida por ese toque. As súas opcións de puntos están intactas, sempre que este sábado consiga unha clasificación óptima. Historicamente, a Sainz non se lle deu mal Singapura: o ano pasado logrou unha histórica cuarta posición que é, de momento, o seu mellor resultado en Fórmula 1 polo momento. Ese «Imos, imos, imos, imos» por radio ao volante do Toro Rosso tres carreiras antes de que lle mandasen a Renault é o seu fito, e todo o que sexa achegarse a esa posición, será todo un éxito.

Para un Fernando Alonso en retirada tamén foi un bo venres. O español finalizou oitavo, un posto que lle invita a ser optimista. E iso que tivo un serio susto: Marcus Ericsson tivo unha buxaina ao final da segunda sesión de libres cando viña o asturiano detrás, e tívolle que esquivar para non embestirle.

O oitavo crono de Alonso permite asegurar que estarán no segundo corte da clasificación sen sufrir moito. Iso si: pasar á Q3 será outro asunto, porque hai habido varios factores que lle permitiron acadar a oitava praza. «e hai que ter en conta que Vettel non puido acabar a súa volta e que Hülkenberg é rápido e hoxe non fixo a volta boa, iso xa te pon décimo». «Estaremos aí, loitando no corte da Q3. Os Force India foron ben nos libres 1 e non tanto nos libres 2. Teremos unha bonita batalla», augura o español.

Aínda que é unha loita na que non lle gustaría estar, Alonso ten relativamente preto a oitava posición da xeral, que ocupa o seu inimigo íntimo Kevin Magnussen. O español de McLaren ten 44 puntos e o 11º, mentres que o danés de Haas ten 49. Por diante ten aos dous Force India (Pérez, 46 puntos; Ocon, 45), e non parecen flojear. Nas últimas carreiras, Alonso aínda ten moito que dicir.