
Diego Calvo reunió a alcaldes y portavoces en Porto do Son para recordarles que «temos por diante dous anos moi importantes»
13 abr 2025 . Actualizado a las 15:24 h.A punto de cumplirse el ecuador del mandato municipal, el PP ya se está preparando para la próxima contienda electoral en los concellos, y para calentar motores el presidente provincial de los populares, Diego Calvo, reunió en Porto do Son a alcaldes y portavoces de la comarca para animarles a «poñer toda a carne no asador nos dous anos que restan para as eleccións do 2027».
Calvo recordó a los suyos la importancia de seguir trabajando intensamente en municipios como Porto do Son, Noia, Lousame y Outes, donde gobiernan, paro también en aquellos en los que son oposición: «Temos por diante dous anos moi importantes para consolidar as alcaldías que temos, pero tamén para prepararnos para poder conseguir outras. Pode parecer que falta moito para as municipais, pero está máis preto do que todos pensamos», avisó.
Dijo también que los candidatos populares deben estar preparados para los ataques que a buen seguro recibirán de otras formaciones políticas y señaló que ambicionan llegar al gobierno en cada rincón de Barbanza: «Somos ambiciosos por varios motivos. O primeiro porque nos avala o traballo que estamos realizando en Porto do Son, en Noia, en Lousame, e o que agora está a empezar a facer Fran Calo en Outes, pero tamén porque estamos a ver o que sucede cos gobernos de lugares como Ribeira ou Muros. Os dous anos que van de mandato deixaron en evidencia a moitos, pero agora tócanos presentar proxectos e que a xente nos vexa como alternativa real».