Noia e Boiro lideran as vendas do programa MercaNaVila da Deputación

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

MUROS

El presidente de la Deputación, Valentín González, visitó algunos comercios de Noia que participan en la iniciativa MercaNaVila
O presidente da Deputación, Valentín González, visitou algúns comercios de Noia que participan na iniciativa MercaNaVila MARCOS CREO

A campaña de apoio ao comercio local estará activa ata o 20 de novembro

04 nov 2025 . Actualizado á 13:24 h.

O programa MercaNaVila continúa asentándose con paso firme na comarca de Barbanza, e os mellor exemplos está en Noia e Boiro, que se puxeron á cabeza da provincia con máis vendas asociadas a este programa da Deputación dá a Coruña dirixido a impulsar o comercio local en concellos de menos de 20.000 habitantes.

Segundo os últimos datos desta iniciativa, na vila noiesa rexistráronse 7.367 operacións con estes descontos que se traduciron en vendas por un total de 451.506,51 euros, o que representa o 9,76% do total provincial. Boiro acadou 6.556 transaccións e 380.476,11 euros en compras, equivalentes ao 8,69%.

Os seguintes concellos da comarca con máis movemento na campaña MercaNaVila son A Pobra, con 2.424 operacións e 135.128,90 euros e Rianxo, con 1.251 compras e 69.126,26 euros; seguidos por Outes (42.164,34 euros), Muros (39.590,52 euros), Lousame (13.739,19 euros), Porto do Son (9.246,82 euros) e Carnota (8.371,95 euros).

 Máis de 4 millóns gastados

Segundo o último balance, con datos actualizados a día de hoxe, o programa acumula 56.662 bonos descargados, máis de 75.000 operacións realizadas e un volume total de 4.254.685 euros mobilizados en vendas.

O presidente da Deputación, Valentín González Formoso, destacou que «ou programa MercaNaVila está a demostrar a forza do pequeno comercio como motor de desenvolvemento económico e social nos nosos concellos, xerando actividade, emprego e cohesión territorial». Para reforzar as súas palabras, explicou que as cifras están a mostrar que a iniciativa foi moi ben recibida, tanto por parte dos comerciantes, que cada vez se suman máis, como dos clientes, que poden obter un desconto total de 100 euros.

O programa MercaNaVila conta cun presuposto total de 6 millóns de euros, destinados a fomentar as vendas nos pequenos establecementos e incentivar o consumo nos núcleos rurais e urbanos de menor tamaño, contribuíndo así a fixar poboación e emprego.

Calquera persoa pode descargar os bonos, con independencia do seu lugar de residencias. Estes permiten descontos directos de entre 5 e 15 euros no momento da compra.

Os DATOS

6 millóns

Presuposto total

O programa MercaNaVila comezou o 6 de outubro e xa se gastaron 4 millóns.

1,1 millóns

 Concellos de Barbanza

É unha das comarcas con máis operacións realizadas dentro do programa.

100 €

 Bono

Cada persoa pode descargarse un e terá descontos directos de 5 e 15 euros.

20 novembro

 Peche da campaña

Se non se esgota antes o saldo dispoñible, a campaña da Deputación chegará ao seu fin dentro de 15 días.