A Mariña seduce como destino turístico en Bilbao coa súa mellor gastronomía
A MARIÑA
A Mancomunidade organizou un evento con operadores turísticos e axencias
25 oct 2025 . Actualizado á 00:51 h.«Desde agora A Mariña está un pouco máis unida a Bilbao». Esa é a valoración que se fai desde a Mancomunidade da participación da comarca (no marco do Plan de Sostibilidade Turística) nun evento celebrado nunha céntrica sala de Bilbao dirixido a operadores turísticos e axencias bilbaínas, que contou tamén coa participación de representantes institucionais e do Concello de Bilbao, sumando un total dunhas 70 persoas. O vasco é un dos principais mercados domésticos e co que o destino galego sente especialmente conectado.
O acto comezou cun simbólico intercambio de placas representativas de cada lugar (un azulexo de Sargadelos e unha reprodución das rúas de Bilbao) entre a presidenta da Mancomunidade, Rocío López, e a concelleira de Desenvolvemento Económico, Comercio, Turismo e Emprego de Bilbao, Kontxi Claver, acompañadas pola directora de Bilbao Turismo, Mercedes Rodríguez Larrauri.
«Esta é unha maneira de impulsar lazos con territorios próximos da área Cantábrica e establecer relacións institucionais e comerciais cunha cidade que desde o minuto un entendeu as nosas propostas e ofreceunos o seu apoio», manifestou Rocío López. E engadiu: «Queremos avanzar na captación de mercados moi concretos, visitantes que gocen e respecten os nosos recursos e que nos permitan avanzar na consolidación dun modelo de turismo integrador, responsable e sostible».
Seguidamente, Rocío López, coa vicepresidenta da Mancomunidade, Ana Ermida, presentou a nova marca turística da Mariña, e proxectáronse os vídeos «Toma ou teu tempo» e «A Mariña latexa contigo».
«Traballamos por promover o noso rico patrimonio cultural, pero tamén para consolidar o turismo deportivo, de natureza e de aventura; avanzamos en consolidar o produto BTT, favorecer o turismo ornitolóxico e promover a gastronomía como feito económico, social e cultural que traza a personalizade do noso territorio. A nova marca da Mariña identifícanos con forza ante o mundo e tamén ante nós mesmos, de aí a importancia de compartila con orgullo máis aló das súas fronteiras porque representa o que somos: un recuncho de Galicia que sorprende, un territorio diverso e acolledor, con carácter propio», sinalou Rocío López.
Pola súa banda, Ana Ermida, agradeceu a «grande acollida» en Bilbao ao destino turístico da Mariña e destacou que a súa empurre, «vén dado por todas as persoas que conforman este proxecto, desde profesionais do sector ata a poboación, alma do noso destino».
Os asistentes puideron degustar unha variedade de produtos mariñáns elaborados por chefs, membros do Colectivo de Gastronomía dá Mariña, que se desprazaron ata Bilbao: Mar Orosa, do restaurante O Oviedo de Ribadeo; Javier Montero, do hotel-restaurante Javier Montero; e Isaac Díaz Varela, do restaurante Taberna Galiana, que ofreceron un menú degustación a base de carnes, peixes, mariscos, verduras e legumes propias da Mariña.
«Empanada de polbo en verza, bonito de Burela, fabas de Lourenzá con ameixas de Foz, pescada do pincho de Celeiro e ragú de poldro e cogomelos foron algunhas das delicias que se serviron, acompañados por zumes, cervexas e sidras artesanais elaboradas na Mariña e outros viños galegos», apuntaron desde a Mancomunidade. Tita Iglesias interveu en nome do Colectivo de Gastronomía dá Mariña.
O acto concluíu cun sorteo de catro paquete turísticos entre os asistentes, cuxos gañadores poderán visitar A Mariña e participar en diferentes actividades e degustacións.