Mercados

As dúas caras de Navantia en Galicia

O estaleiro de Fene fabrica xa os compoñentes para o seu maior contrato de que lle garante ocupación ata finais do 2022. Ferrol atravesará un ano sen carga nos talleres ata que comece a producir o verán do próximo ano a nova xeración de fragatas

Cartas desde o Mundo

Consellos para empresas na saída da crise

A diferenza do sucedido noutros contextos adversos, agora as experiencias pasadas non serven, e a espera pode converterse nun medo paralizante que termine por arruinar o negocio

Peio Arbeloa, director xeral da Unidade de Negocio España de Mahou San Miguel: «Reforzamos o noso rol na reactivación económica»

Asegura que Galicia é prioritaria na súa estratexia, polo que pon o acento en contribuír a xerar valor nos provedores locais e nos investimentos para transformar o sector hostaleiro na comunidade. Considera que a cultura cervexeira evolucionou cara a un cliente máis esixente que solicita novas experiencias. A innovación é unha das pedras angulares da compaña.

Francisco Montes, CEO de Meigasoft

Seguro gratis de saúde en Cascais

O concello, o primeiro no país en ofrecer sen custo a proba do covid e que aspira a fabricar a vacina Sputnik 5 , quere aumentar a poboación censada con esa medida

Francisco Montes, CEO de Meigasoft

Non é a hora de subir impostos

Escoitamos á OCDE advertir de que sería contraproducente elevar a fiscalidade mentres a recuperación económica non estea plenamente en marcha; iso non exclúe a preparación dunha reforma para ter un sistema con maior eficiencia e equidad, pero sen furgar agora nos petos das familias e nos magros resultados das empresas, se é que os tivesen

Francisco Montes, CEO de Meigasoft

Peio Arbeloa: «Reforzamos o noso rol na reactivación económica»

O director xeral da Unidade de Negocio España de Mahou San Miguel asegura que Galicia é prioritaria na súa estratexia, polo que pon o acento en contribuír a xerar valor nos provedores locais e nos investimentos para transformar o sector hostaleiro na comunidade. Considera que a cultura cervexeira evolucionou cara a un cliente máis esixente que solicita novas experiencias. A innovación é unha das pedras angulares da compaña.