![La cantante Taylor Swift durante la presentación de la película de su Eras Tour.](https://img.lavdg.com/sc/PxK8z60mBYgdfrI2b3QHv2IMdWs=/480x/2023/10/18/00121697635622066963611/Foto/reu_20231012_051028973.jpg)
TikTok é o novo Spotify. A plataforma está a encargarse de dar fama a novos temas musicais a través dos seus vídeos e de recuperar aqueles que no seu día non tiveron éxito para darlles unha segunda oportunidade
02 nov 2023 . Actualizado á 12:04 h.Desde YES ofrecémosvos unha selección das cancións que están a pegar forte en TikTok ata o punto de influír noutras plataformas musicais
A rapeira estadounidense fíxose viral na plataforma co tema Paint the Town Red, recollido no seu último álbum Scarlet. Con ela transmite unha mensaxe de empoderamento, de seguridade nun mesmo e de desprezo polas opiniones públicas. «Mmm, ela é o diaño, ela é unha moza mala, ela é unha rebelde», di na letra sobre si mesma. O curioso é que en TikTok os seus fans conseguiron viralizar a súa coreografía de diferentes xeitos creativos, como indicando os pasos para seguir con emoticonos a modo de guía cos xestos para executala.
O portorriqueño Myke Towers revolucionou o verán co tema Lala co que trata de simbolizar o movemento da lingua que se fai ao practicar sexo oral. O certo é que a canción se fixo máis que viral en TikTok debido a que unha das súas estrofas fusionouse de xeito revolucionario con diferentes retos que se poden atopar pola plataforma: bailes e vídeos coa letra.
Unha canción tranquila e moi friendly na que a canadense Tate Mcrae fala sobre a necesidade de ter claro o que queres como muller e que invita o empoderamento feminino. O mozo publicou o 4 de agosto por primeira vez un adianto de Greedy na súa conta de TikTok e, como non podía ser doutro modo, a canción volveuse viral posteriormente na plataforma, ata o seu lanzamento o 15 de setembro. E desde entón ocupa os primeiros postos na lista Top 50: Global de Spotify.
O coruñés Íñigo Quintero é o único galego que se coa na lista de cancións máis usadas en TikTok, tanto en España como en todo o mundo. O curioso do asunto é que a canción ten xa un ano. Íñigo publicouna en setembro do 2022, pero a maxia desta rede chinesa fixo que, un ano máis tarde, convertésese nun dos temas despois de ser elixida para un «trend».
A estadounidense fala dunha relación cunha persoa maior que a quería pola súa fama, e que levou toda a súa enerxía, coma se se tratase dun vampiro sedento. Non nos estraña que TikTok sexa a plataforma que a impulsa á fama, pois o mozo confesou en varias ocasións que é, precisamente, o lugar onde acode en busca de inspiración para escribir as letras das súas cancións.
Karol G é unha das raíñas musicais do momento e era cuestión de tempo que o mexicano Peso Pluma lanzase unha canción con ela. Os dous artistas apostan por un tema de reguetón romántico cargado de moitísima sensualidade. Na letra describen unha noite de paixón e desenfreo. Un «hit», que desde a súa saída o pasado mes de agosto, continúa, grazas a TikTok, entre os primeiros postos de Spotify.
O vocalista principal da boy-band surcoreana BTS estreou a súa carreira en solitario á marxe do grupo co tema Seven onda a rapeira estadounidense Latto. Canción moi diferente e máis atrevida que a tónica habitual á que tiña acostumadas aos seus fans. Trata sobre querer pasar todo o tempo do día co noso amor ou amante. Ademais, conta con dúas versións, unha «limpa» e outra «explícita» na que Jungkook fala abertamente de relacións sexuais. Os vídeos do mozo bailando a canción e doutros artistas e fans imitando a coreografía non deixan de chover pola plataforma. E ojito que o seu último «single», 3D con Jack Harlow empeza a pisar forte.
O portorriqueño dedicoulle este tema á súa parella actual, Kendall Jenner, que é unha amante dos cabalos desde a súa infancia e recoñeceuse a si mesma como unha «vaqueira» en Instagram. E, como non podía ser doutro xeito, TikTok encargouse de facela viral entre os usuarios da internet.
A artista Kenya Grace irrompeu nas listas de reprodución globais co tema Strangers o pasado mes de xullo e continúa manténdose entre os primeiros postos. O principal responsable deste éxito non é outro máis que TikTok, onde o mozo produtor acumula preto de 500.000 seguidores, aínda que desde o seu lanzamento foi un éxito instantáneo.
Un canción lanzada no 2019 pola raíña da industria musical nos Estados Unidos, que move lexións de swifties polo mundo adiante, e que volveu a coarse na lista das máis escoitadas de Spotify grazas a TikTok e aos seus vídeos.
De feito, a propia Taylor utilizou a canción para acompañar o vídeo de promoción da súa Eras Tour que se retransmitiu nos cines de todo o mundo a pasada fin de semana.