O novo contrato aumentará a 56.760 as horas ao ano de atención fronte ás 30.000 do anterior
29 ago 2025 . Actualizado á 05:00 h.O Concello de Nigrán conta desde este mes de agosto con nova empresa de xestión do servizo de axuda no fogar (SAF) tras licitar o contrato máis custoso da historia do Concello co obxectivo de dar servizo a totalidade de grandes dependentes (grao 3) que hai actualmente e aos que poidan xurdir de aquí a 4 anos vista (período de vixencia máxima do contrato). Deste xeito, o investimento do Concello pasa dos 580.000 ao ano a 1,5 millóns.
O novo contrato supón un aumentar a 56.760 as horas ao ano de atención (o anterior ofrecía 30.000) e, consecuentemente, permitirá eliminar a actual lista de espera integrada por 29 grandes dependentes. A nova empresa, Attendo Care, traballa xa coordinadamente cos servizos sociais do Concello para que o 1 de setembro prodúzanse 10 novas altas e o 1 de novembro estean xa todos incluídos.
O alcalde, Juan González, destacou «por vez primeira na historia ímos garantir a asistencia a todas aquelas persoas que precisan axuda».