Nacho, con parálise cerebral, lanza a súa colección de calcetíns con moito «bo rolo»

Pedro Rodríguez
pedro rodríguez VIGO / LA VOZ

VIGO

Nacho Fernández con sus calcetines
Nacho Fernández cos seus calcetíns

Serán exclusivos e presentaranse hoxe pola tarde no segundo mercado Pop Up Nadal no Espazo Rodante

13 dic 2025 . Actualizado á 05:00 h.

Nacho Fernández (45 anos) é unha persoa que se narra en varias facetas. Gañou sete medallas de ouro no campionato de España de slálom en cadeira de rodas, leva dez anos formando parte do taller de comunicación da Asociación de Familias e Persoas con Parálise Cerebral (Apamp), onde axuda coa mercadotecnia e, agora, converteuse en deseñador. Nacho creou unha liña exclusiva de calcetíns con moito «bo rolo». Son pezas moi coloridas e que se debuxan coa personalidade de Nacho. De feito, no cartel promocional dos calcetíns a frase «bo rolo» vai acompañada dun «sempre». A súa actitude vital.

Nacho ten parálise cerebral desde que naceu. Vive na residencia de Apamp en Vigo, unha entidade á que está ligado desde os 15 anos. Decidiu porse a deseñar porque o animou un amigo que ten unha tenda de calcetíns. Púxose ao choio e creou varios produtos diferentes, pero, por agora, só dous están á venda. Un é marrón e azul e ten como protagonistas a un gato e a un paxaro, ambos con tons amarelos. O outro deseño tamén repite tonalidades, pero dun xeito totalmente diferente. A azul cor ceo predomina e o amarelo úsase nos talóns e en ambos os extremos do calcetín. Este deseño, ademais, ten estampado varias margaridas. O deseño de ambos os calcetíns remátase co logo da Casa Rodante, a marca de artesanía que creou Apamp, e que destaca que detrás dos deseños de Nacho pódese atopar a historia dun «tío auténtico rompendo barreiras e loitando por facer realidade unha idea».

O gusto polo deseño e a creación de Nacho tamén se construíu nos talleres de comunicación de Apamp. El é o encargado de confeccionar a cartelería e apoia na elaboración de merchandising dos produtos da marca A Casa Rodante.

Os calcetíns de Nacho estrearanse mañá no Espazo Rodante de Apamp, localizado na prata baixa do centro comercial A Laxe. A asociación inaugura o seu segundo Pop Up de Nadal, un mercado artesanal que o ano pasado foi un «éxito» no Nadal de Vigo. Durante a inauguración do evento, que comeza ás 16.00 horas, tamén se fará o lanzamento oficial dos calcetíns de Nacho, un artista que se garda na manga o resto dos seus deseños. Primeiro quere ver se teñen saída estes dous. Despois, xa se verá. Ten creacións de varias temáticas. Na inauguración do Pop Up de Nadal, Apamp tamén presentarán a decoración «especial» que prepararon polo Nadal. Tamén haberá música en vivo e un tentempié.

No mercado artesanal da Casa Rodante participarán 7 creadores da Fundación Artesanía Galicia, entre eles, A Canalla, un negocio local que tamén estrean unha liña de deseños no Pop Up. Presentan The Grand Parade, unha colección con só unha peza por talla, todas creadas con tecidos procedentes de «excedente de produción».

Tamén estará na exposición Hiar Artesanía, unha marca de moda sostible que se distingue pola estampaxe botánica, é dicir, no seu deseño utilízanse follas, flores e outras partes dunha planta. Acompañarana Nai Deseños, unha marca de artesanía téxtil e macramé contemporáneo, Pipa Pirita, a liña de xoias que creou Nerea Ruibal, Como Peixe na Auga, unha marca que ofrece produtos para bebé, xoias e bolsas. O mercado completarano Artcoiris, especializada en xoiería, e a creadora Emma Romero, que ofrecerá ao público as súas acuarelas.

O mercado da Casa Rodante estará aberto ata o 10 de xaneiro.