Haberá publicidade en paradas de bus da cidade de Kawasaki. O rexedor anunciará o día do aceso das luces a próxima semana
31 oct 2025 . Actualizado á 01:02 h.O Nadal de Vigo segue ampliando fronteiras. Este ano a publicidade nas paradas de autobús, coñecidas como mupis, chegarán incluso a Xapón. A cidade de Kawasaki albergará 14 destes elementos con frases en inglés invitando á xente para visitar a cidade galega nestas datas.
En total este ano colocaranse 820 mupis do Nadal de Vigo, unha cifra que vai crecendo ano a ano desde os iniciais 481 de hai tres ano. «Son un bo sistema de comunicación e non nos custan nada», presumiu o alcalde Abel Caballero.
En España instalaranse 629 mupis en 35 cidades, sendo Madrid un dos principais destinos, con ata un centenar. Para o norte de Portugal irán outros 142, repartidos en cidades como Porto, Braga, Coimbra, Viana do Castelo, Guimaraes e Aveiro. «Descubriron o Nadal de Vigo nos últimos anos e desde entón é un apoteose, o nivel de afluencia de persoas de Portugal, ás que queremos tanto, é importante». A promoción chegará tamén, aínda que en menor medida a París, Roma ou Nova York.
O rexedor non dubidou en regocijarse do éxito do Nadal de Vigo cun regueiro de anécdotas de persoas que coñecía que lle transmitiron a fama da cidade polo mundo. Retransmisións en directo do aceso desde Colombia ou Gran Bretaña, o alcume de cidade das luces en varias cidades de China e a fama entre os taxistas de Madrid, cidade que frecuenta Cabaleiro, figuraron entre as anécdotas que o socialista debullou.
Ademais, asegurou que agardan superar as cifras do ano pasado. «O Nadal pasado visitáronnos 6.600.000 persoas», explicou o rexedor, asegurando que se contan cada un dos días de visita por separado, «o que vén tres días, conta como tres». «Temos a cidade petada», engadiu.
Entre os beneficiarios da fama do Nadal de Vigo o rexedor citou locais de hostalería de Ourense, Santiago, O Grove ou Sanxenxo, onde as reservas se estenden para moitas fins de semana de novembro e decembro ao estar a cidade moitas veces xa sen prazas hoteleiras.
Sobre «o segredo mellor gardado», a data do aceso, Abel Caballero avanzou que a dirá a próxima semana. Asegurou que é complicado o cálculo porque hai unha infraestrutura moi complexa: «Son 460 rúas e todo ten que estar acabado. Pór a estrela da árbore, esta semana, foron dúas horas. A montaxe do Nadal é complexo».
O eco das luces de Vigo en campañas de publicidade como Loreal en Madrid, Ikea ou a mesmísima Lotería de Nadal o ano pasado non fan se non referendar a fama e o éxito do Nadal, segundo Cabaleiro, que asegura que foi Vigo quen recuperou este espírito, quen cambiou as datas para agrandala e quen marcou un fito.
Como xa é un clásico, aproveitou para mandarlle un recado á Xunta: «Escoitastes algunha vez a Feijoo ou Rueda dicir que o Nadal de Vigo é extraordinaria? Por que sera, son os únicos que non o din».