A navieira Grimaldi: «O Grande Auckland converte a Vigo en porto estratéxico para a exportación de coches cara a Asia»
VIGO
O novo buque insignia da compaña italiana realiza a súa escala inaugural en Bouzas. Descargáronse 120 Peugeot, entre outros modelos Landtreck, procedentes de China e cargado medio centenar de modelos de Stellantis para o Xapón
31 oct 2025 . Actualizado á 01:03 h.O Grande Auckland xa opera entre Asia e Europa a través do porto de Vigo. O novo buque insignia da naviera italiana Grimaldi celebrou esta mañá a súa escala inaugural na maior terminal de Galicia, procedente das cidades chinesas de Taicang e Lianyungang. Tras concluír a operativa en Bouzas, puxo rumbo a Anveres e Bélxica. Irromper na folla de ruta deste cargueiro forxado en estaleiros da compaña China State Shipbuilding Corporation Limited é todo un fito para Vigo, que afianza o seu papel como un dos nodos loxísticos referentes de Europa na distribución da automoción.
Así o puxo en valor Sebastiano Cirnigliaro, director comercial de Grimaldi Loxística en España, quen destacou o papel que adquire Vigo como «porto estratéxico para a exportación de coches cara a Asia» ao incluírse este buque no mapa de liñas da terminal de carga rodada. «O ano pasado operamos preto de 143.000 vehículos a través desta cidade, o que representa preto do 22% de todo o tráfico de automóbiles do porto, e nos primeiros nove meses deste ano a nosa cota de mercado creceu do 21 ao 28%», indicou. A previsión que manexa o seu equipo é que no 2025 a compaña italiana acade as 155.000 unidades movidas por Bouzas.
Pero para a Autoridade Portuaria que preside Carlos Botana e o conxunto da cadea loxística de Galicia tamén resulta interesante que o Grande Auckland prepara o terreo en Vigo para o desembarco chinés do motor e xera expectativas para amarrar liñas frecuentes. Na ponte de mando, o presidente do Porto e o capitán, Giuseppe Ferranti, realizaron o intercambio de metopas, simbolizando a chegada a Europa da nova xeración de buques de Grimaldi. Están deseñados para axustar un método de combustión de amoníaco e tamén para realizar cargas eléctricas durante a súa estancia en porto. Botana lembrou na celebración que proximamente Bouzas contará «co equipamento necesario para que os barcos poidan apagar os seus motores mentres permanecen atracados, reducindo as súas emisións á atmosfera».
O pedido de Grimaldi á industria naval chinesa acada os 200 metros de eslora e dispón a bordo de capacidade para transportar 9.241 vehículos. Aproveitando o seu amarre en Vigo, descargáronse 120 unidades de Peugeot procedentes de China, entre as que destacou modelos Landtreck, e embarcáronse cincocentos automóbiles da fabricante Stellantis que se entregarán a Xapón.
Travesía
Na súa viaxe inaugural partiu dos portos chineses de Taicang e Lianyungang, con escalas en Agadir e Tánxer Med (Marrocos), Vigo (España), Anveres (Bélxica) e Southampton (Reino Unido). Tras completar o tramo europeo, dirixirase a Asia Oriental, onde recalará nA Reunión (Océano Índico), Yokohama e Toyohashi (Xapón) e Masan (Corea do Sur).