O megayate do anfitrión árabe do rei emérito prolonga a súa estancia en Vigo

Alejandra Pascual Santiago
alejandra pascual VIGO / LA VOZ

VIGO

El barco del jeque llegó a la ría el 28 de marzo y desde entonces permanece atracado en la estación marítima
O barco do xeque chegou á ría o 28 de marzo e desde entón permanece atracado na estación marítima Óscar Vázquez

A intervención na torreta estenderá a atracada de o Azzam ata agosto

20 jun 2021 . Actualizado ás 02:04 h.

O iate máis grande do mundo quedará en Vigo durante máis tempo. O Azzam, propiedade do anfitrión do rei emérito en Abu Dabi e presidente de Emiratos Árabes, o xeque Jalifa bin Zayed Ao Nahyan, tiña previsto quedar ata o 27 de xuño, tal e como solicitara a consignataria responsable, pero fontes do sector confirman que «hai aínda traballo pendente» e que a intervención con man de obra viguesa na luxosa embarcación de 180 metros de eslora prolongarase ata agosto.

Os traballos na torreta do buque son laboriosos. Freire Shipyard é o estaleiro encargado da reparación, os labores de mantemento e a revisión de motores do buque. A altura da cúpula, desmontada o mes pasado, complica en ocasións a navegación do emir e dos seus invitados na súa travesía por baixo de pontes. Así que se están levando a cabo obras para instalar un sistema retráctil, é dicir, que a plataforma se poida encoller se as infraestruturas o requiren e poida navegar ás súas anchas. A empresa naval tamén traballa na posta a punto do navío con novos equipamentos tecnolóxicos e de última xeración.

O megayate entrou na ría de Vigo o pasado 28 de marzo en plena madrugada e xerando un gran balbordo social pola súa espectacularidade. Facíao tras unha travesía de catro días desde Xibraltar. Desde entón permanece atracado no peirao da estación marítima, a case 8.000 quilómetros de distancia do seu propietario. A embarcación, valorada en 600 millóns de euros, foi botada en 2013 no estaleiro alemán Lürssen, que dedicou catro anos a construílo.

Óscar Vázquez

O Azzam, que significa decidido en árabe, está propulsado por unha monitorización formada por dúas turbinas de gas e dous motores diésel cunha potencia total de 94.000 cabalos que lle posibilitan acadar os 33 nós de velocidade. Ten unha manga de 20 metros e un calado de só 4,3 metros, o que lle permite navegar por augas pouco profundas e próximas á costa. Ademais, conta con tecnoloxía de defensa antimísiles e o seu suite principal está blindada e con fiestras a proba de balas. Un submarino e un helicóptero reforzan as posibilidades de escape en caso necesario. O equipo implicado na súa construción estaba liderado polo enxeñeiro árabe Mubarak Saad ao Ahbabi. Os interiores son obra do deseñador francés Christophe Leoni e do deseño hase encargado Nauta Yatchs.

Ao longo, ocupa tanto como doce autobuses en liña. Fai oito anos conseguiu consignarse como o iate máis grande do mundo, superando en quince metros á Eclipse, do propietario do Chelsea.